مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

انسانها از دیدگاه دکتر شریعتی...

دکتر شریعتی انسان ها را به چهار گروه زیر دسته بندی کرده است

دسته اول
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند
عمده آدم‌ها. حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

دسته دوم
آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هم نیستند
مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی‌شخصیت‌اند و بی‌اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌شان یکی است.

دسته سوم
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم هستند
آدم‌های معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می‌گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.

دسته چهارم
آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هستند
شگفت‌انگیزترین آدم‌ها. در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه‌اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم، اما وقتی که از پیش ما می‌روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می‌فهمیم که آنان چه بودند. چه می‌گفتند و چه می‌خواستند. ما همیشه عاشق این آدم‌ها هستیم. هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می‌آید که چه حرف‌ها داشتیم و نگفتیم. شاید تعداد این‌ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.

دوست خوب

سلام  

به نظر شما ویژگی یه دوست خوب چیه؟؟؟ و شماها چندتا از این ویژگی ها رو دارید؟؟؟ و در آخر 

 

 هم به خودتون چه نمره ای میدید؟؟؟اگه دوست داشتید به همدیگه نمره بدید.لطفا واقع بینانه و  

 

به دور از اغراق نظر بدید....

" قابل توجه آن دسته از عزیزانی که همیشه ناشکــــــر هستند

ادامه مطلب ...

دوربینی کوچک کنار دسته کلیدهای شما!

این محصول جدید در واقع یک دوربین عکاسی دیجیتال با طراحی متفاوت است که احتمالا مورد توجه اغلب کاربران و خریداران قرار می‌گیرد. این دوربین را شرکتی به نام Mr. Clover به بازار معرفی کرده است. این محصول جالب ابعاد بسیار کوچک و سبکی داشته و در واقع یک زنجیر جای کلیدی هم به آن متصل است. این دوربین کوچک که بیشتر شبیه به اسباب بازی است، قابلیت عکاسی با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل را داشته و امکان عکاسی از خود را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
جالب است بدانید که این دوربین کوچک امکان فیلمبرداری آن هم با وضوح تصویر VGA و سرعت 10 فریم در هر ثانیه را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه و سازگاری با کارت‌های حافظه SD را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین کوچک بدنه‌ای از جنس پلاستیک داشته و به این دلیل بسیار سبک است. ابعاد این دوربین برابر 8/0×4/2×5/1 اینچ بوده و وزن آن به کمتر از 50 گرم می‌رسد.
این دوربین با طراحی کوچک و سبکش در واقع برای عکاسی در جاهای مختلف مناسب است، چون می‌تواند همراه با کلید کاربر همیشه با او باشد. اگر به داشتن این دوربین جالب علاقه‌مند شده‌اید بهتر است بدانید که این دوربین در حال حاضر با قیمتی برابر 55 دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.  

                                   

اگه المپیک تو ایران بود...

طبق اخرین اخبار به علت بسته نبودن جاده مسیر دوچرخه سواری که از تهران تا جمکران بود تا حالا 27 تصادف دوچرخه سواران با ماشین گزارش شده است.

نیروی انتظامی اعلام کرد از روز اول شروع المپیک تا حالا حدود 45 هزار بدحجاب و بیحجاب را پس از اینکه به تذکرات توجه نکردند بازداشت کرد و بازداشتها هم چنان ادامه دارد.

در پی حضور بوش در مراسم افتتاحیه! ورزشکاران کمپ ایرانی برای اعلام انزجار خود کفن پوشان وارد ورزشگاه شده و در حین عبور شعار مرگ بر امریکا سر دادند. در همین راستا مردم ایران نیز تظاهراتی در گوشه کنار کشور برگزار کردند.  

به علت نبودن توالتهای عمومی در سطح شهر تهران تا الان 2350 ترکیدگی مثانه و کلیه گزارش شده که پزشکان مشغول مداوای انان هستند.

در پی حضور تیم اسرائیل در ایران ، ایران المپیک را تحریم کرد و از شرکت در ان خودداری میکند.  

در مسابقات شنای زنان از حضور مردان جلوگیری شد و برای اینکه در موقع پخش مسابقه شئونات رعایت شود در اب گرد زغال ریختند تا اب سیاه شده و زنان دیده نشوند! در پی این تصمیم قرار شد که برنده مسابقه به قید قرعه کشی انتخاب شود..  

در مسابقات پرش با نیزه زنان به علت برگزاری مسابقات در یک مکان بسته و پایین بودن سقف انجا تاکنون 4 نفر از شرکت کنندگان به علت برخورد با سقف ، به سقف پاشیده شدند و امدادگران مشغول جدا کردن این نفرات با کاردک از سقف هستند.  

به علت سهمیه بندی بنزین مسابقات اتوموبیل رانی و موتور سواری برگزار نشد.  

در مسابقه دو میدانی در 100 متر به علت چاله چوله بودن سیر از 10 نفر شرکت کننده یک نفر توانست خود را به 5 متری خط پایان برساند!  

مسابقات کشتی با گرمکن ورزشی برگزار میشود.  

در مسابقات اسب سواری ، شرکت کنده ایران به علت نبود اسب مناسب با الاغ شرکت کرد که در پی این اقدام کمیته المپیک این شرکت کنند را به خاطر دوپینگ از مسابقات محروم کرد.

پس از برگزاری مسابقات قایقرانی در یکی از رودخانه های رشت بنام گوهر رود تا اکنون 150 نفر از شرکت کنندگان به بیماریهای ناشناخته و اسهال شدید مبتلا شدند. توضیح اینکه فاضلاب رشت در رودخانه گوهر رود میریزد و این رودخانه نیز به نوبه به دریا میریزد.

میاین بریم اردو؟؟؟

سلام بر همه 

                 نمیدونم چی بگم!!! میخوایم بریم اردو دیگه هر کسی دوست داره بیاد. بار و بندیلشو جمع کنه بیاد سر میدون شهربانی واسته تا ما هم بیایم!!! حالا نه به این سرعت دیگه!!! اول بگید ببینیم کجا دوست دارید برید؟؟؟ و مهمتر از اون کی بریم؟؟؟منتظرم دیگه!!! فقط زود تصمیم بگیرید تا هوا سردتر از این نشده!!! 

 

                                                                                                سبز باشید                   

مافیا (بازی گروهی)

مافیا (که گرگینه یا آدمکش نیز نامیده می شود) یک بازی گروهی است که نبرد بین یک اقلیت آگاه و یک اکثریت ناآگاه را شبیه سازی می کند. بازیکنان به طور مخفیانه تعیین نقش می شوند: یا "مافیا"، که همدیگر را می شناسند ؛ یا "شهروند"، که تنها از تعداد افراد مافیا آگاه هستند. در فاز "شب" بازی، افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند را 'می کشند'. در طول فاز روز، تمام بازیکنان بازمانده در مورد هویت‌های مافیایی بحث می کنند و برای حذف یک مظنون رای می دهند. بازی ادامه می یابد تا زمانی که همه مافیاها حذف شوند (برد شهروندان) و یا تا زمانی که تعداد مافیاها و شهروندان برابر شود (برد مافیا). یک بازی معمولی با 7 شهروند و 3 مافیا شروع می شود.

 تاریخچه

دیمیتری دیویدف به عنوان سازنده این بازی معرفی شده است. به گفته ی وی، اولین بار مافیا در بهار 1986 در بخش روانشناسی دانشگاه دولتی مسکو بازی شده است و سپس در کلاس‌های درس، خوابگاه‌ها و اردوگاه‌های تابستانی دانشگاه مسکو پخش شده است. شبکه خبری وایرد (Wired) هم ساخت این بازی را به دیویدف نسبت می دهد اما تاریخ اولین بازی را سال 1987 می داند. این بازی به سرعت در سایر مدارس و دانشگاه های شوروی محبوبیت پیدا کرد. در دهه 1990 این بازی به اروپا و پس از آن به ایالات متحده آمریکا راه یافت. مافیا در اویل دههٔ ۸۰ شمسی وارد ایران شد. وب سایت about.com بازی مافیا را به عنوان یکی از "50 بازی برتر تاریخی و فرهنگی" ایجاد شده از سال 1800 تا به حال، معرفی کرده است.

روش بازی

این بازی نیاز به یک بازیگردان (اوستا) دارد که خود بازی نمی کند و فقط مدیریت بازی را بر عهده دارد. وی ناظر بر اعمال تمام بازیکنان است. در ابتدا، بازیگردان (اوستا) به قید قرعه (مثلا پخش کارت)، نقش هر یک از افراد را به طور مخفیانه تعیین می‌کند.

 نقش‌ها

این بازی دو گروه عمده دارد که به قید قرعه مشخص می شوند:

  • مافیا
  • شهروند

در انواع دیگر این بازی، نقش‌های دیگری نیز وجود دارند:
دکتر (یا پرستار): در فاز شب یک نفر را از خطر کشته شدن توسط مافیا نجات می دهد.
پلیس: در فاز شب می تواند یک نفر را که فکر می‌کند جزو اعضای مافیاست به قتل برساند.
کارآگاه: می تواند هر شب هویت یک نفر را از اوستا بپرسد.
رویین تن: کسی که در فاز شب قابل کشته شدن نیست.
البته وجود این نقش‌های فرعی، مستلزم تعداد زیادتری بازیکن است.

 شب

اوستا به بازیکنان می‌گوید که «همه بخوابند» که به معنای این است که همه بازیکنان چشمان خود را ببندند و سر خود را پایین بیندازند. سپس، با دستور اوستا با عنوان «مافیا بیدار شود»، اعضای مافیا چشمان خود را باز می کنند و همدیگر را شناسایی می کنند. اعضای مافیا در هر شب، با اتفاق نظر باید یکی از شهروندان را به قتل برسانند. این کار باید بدون جلب توجه سایر بازیکنان (که چشمانشان بسته است) انجام شود و با اشاره انگشت به اطلاع اوستا رسانده شود. طبیعی است که اعضای مافیا معمولاً کسی را می کشند که در پیدا کردن هویت افراد مافیا و قانع کردن بقیه در این زمینه موفق تر از سایرین باشد. پس از اتمام کارِ مافیا، اوستا به آنها می‌گوید چشمان خود را ببندند (این کار معادل این جمله‌ است: «مافیاها بخوابند»). در صورتی که بازی، دکتر، پلیس یا کاراگاه نیز داشته باشد، این افراد نیز به ترتیب به دستور اوستا چشمان خود را باز می‌ کنند و پس از انجام وظیفه خود مجدداً چشمانشان را می بندند.

 روز

در این مرحله، اوستا به بازیکنان اعلام می‌کند که چشمان خود را باز کنند و اتفاقات شب گذشته را به اطلاع آنها می رساند. اگر کسی توسط مافیا به قتل رسیده باشد، از این امر آگاه می‌شود و با گفتن وصیت از بازی خارج می شود. سپس، بازیکنان میتوانند با گرفتن نوبت از اوستا شروع به صحبت کنند و استدلال خود را درباره ی هویت اعضای باقیمانده - بر اساس شواهد و رفتار گذشته آنان - بیان کنند. پس از اتمام صحبت ها، اوستا برای از میان بردن یکی از اعضای مظنون به عضویت در مافیا، از همه ی بازیکنان به طور آشکار رای گیری می کند. برای تک تک افراد جداگانه رای گیری می‌شود و به چند نفر از کسانی که بیشترین رای را دارند اجازه صحبت مجدد برای دفاع از خود داده می شود. سپس یک بار دیگر بین این افراد رای گیری می‌شود و در نهایت کسی که بیشترین رای را دارد (تعداد بیشتری از بازیکنان مشکوک به عضویت او در مافیا هستند) با اعلام هویت خود از بازی خارج می شود.

از پیله تا پروانه

سلام بچه ها میدونم از دوری من دل تنگ شدین با اینکه مدت کمیه که نیستم.اما خوشحالم که بگم وبلاگ جدیدم توی راهه 

البته این دفعه خودم مدیر هستم...... به علت اینکه اینروزها سر پرنس یه کم شلوغ شده 

اسمش رو هم گذاشتم مدیرک. قشنگه نه؟؟؟؟ 

پس منتظر وبلاگ جدیدم باشید

انشتین باشید

معمای انشتین!

می گویند این سوا ل را انشتین در قرن 19 مطرح کرده و معتقد بوده که 98 درصد مردم دنیا قادر به حلش نیستند. هرچند که کمی وقت گیر به نظر میرسه ولی به لذت قرار گرفتن در جمع اون 2 درصد می ارزه!

ادامه مطلب ...

هیچ کس همراه نیست...تنهای اول!

سلام به همه دوستان

این مطلب رو گذاشتم اختصاصی برای اینکه هر کس هر جمله یا متن قشنگی به ذهنش میرسه ، جایی خونده یا دیده ، بنویسه!!؟