مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

"اللهم عجل لولیک الفرج"

تو در آن پرده که، بیش از پیش شیدامان کنی

ما در اینجا گم، که تا شاید تو پیدامان کنی

ما در اینجا غایبیم و این همه راز و نیاز

می رود تا آسمان تا تو هویدامان کنی




"یا حسین "

امشب دلمو زدم به دریا... اما این بار به دریای حسین (ع)...

با خودم گفتم: مگه میشه کسی این شبها دلش بین الحرمین باشه و ارباب نگاهش نکنه؟! آقامون مهربون تر از این حرفاست که بخواد دست رد به مهموناش بزنه!

 واینطور شروع کردم به درد و دل کردن...

سلام آقای خوبیها... سلام مرهم دلتنگی ها... سلام ای نورچشم فاطمه و سلام ای کوه امید زینب!

آقا جان...

امشب سر بر سجاده ای گذاشتم که خاک تو آبروی آن و زبانم را به زیارتی متبرک ساختم که نام تو آذین بخش آن است....

امشب تویی تنها ستاره ی آسمان دلم... پس بر من بتاب که در تیرگی خاک، بی درخشش یاد تو، پامال عبور لحظه هایم.

امشب  دل تنگ و پریشان احوالم را از همه ی همهمه های زمینی که به پوچی و نیستی مختوم میگردند دریاب و سیرابم ساز از تمام نیایش ها و ستایش های آسمانی و خدایی.

 امشب نفس هایم را با عطر نام خویش معطر بنما و واسطه ی بازگشتم بسوی حق گرد و زمینه ساز عروج تمامی دعاهای خیرم باش.

مولاجان همواره کمک حال ثانیه ثانیه زندگی ام باش.


                                                    السلام علیک یا ابا عبدالله (ع)