مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

حالا بزرگ شدم کوچولوی کودک...تولدم مبارک

 
الان که با خودم فکر می کنم می بینم که امشب چه قدر دلم مثل سال قبل تو همین تاریخ گرفته... باز هم یه سال گذشت بی آنکه دلی برایم بتپد و اشکی بحالم ببارد... . مشکل اینه که یه سال بزرگ تر شدم و بیشتر با آدمهای اطرافم آشنا شدم و بهتره که بگم بیشتر دلتنگ شدم... .غربت دلم میون این همه آدم هایی که ادعای عشق میکنند آتیش جونمو شعله ور تر میکنه ...تازه تفاوت رنگ ها را احساس میکنم و تازه  متوجه دورنگی های آدم ها میشم... .  

تنها چیزی که تو سکوت تلخ امشب واسم باقی مونده حسرت کل آرزوهای قشنگیه که برای شب تولدم تنها خوابشو دیده بودم... . 

هههههههههههههههییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی... 

 

 

 

 

 

 

  

تولدم مبارک

شب آرزوها

 هنوز هم ماه رو نگاه میکنی؟ 

 

 

لیله الرغائب،شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است،

در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنا­ی آسمان خواهد نشست،

بیایید ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوئیم. 

 

آمین...