مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

خاطرات......

با سلام

            

              میدونم بین خیلی از ماها مشکلاتی هست...!کدورت هایی وجود داره....

              خیلی اتفاقا بینمون افتاده که نباید می افتاد یا بهتر بود که نمی افتاد ....

              دیگه اون صفا و صمیمیت گذشته نیست و ....

              راستی چه اتفاقی واسمون افتاد...........؟؟؟

              امروز 1390/10/12 داشتم مطالب قدیمیه وبلاگو نگاه میکردم...خاطراتم

              دوباره زنده شد...یاد گذشته ها واسم شیرین و جذاب و گاهی اوقات

              تلخ بود.....ولی از یاد آوری همه ی لحظاتم خوشحال بودم...پیش خودم

              فکر کردم که یه پست برای بازسازی خاطراتمون بذارم....هرکس هر خاطره ای

              از اینجا داره...یا هر پستی براش خاطره انگیز بوده رو اینجا بنویسه و بگه چرا

              براش خاطره انگیز شده.....تا همه با هم از یادآوری گذشته لذت ببریم و شاید

              برای از دست دادن اون روزا حسرت بخوریم....


                              اینم یه سری عکس خاطره انگیز...





نقش مدیریت دانش درارتباط با مشتری

عنوان مقاله: نقش مدیریت دانش درارتباط با مشتری
نویسنده: بابک ابراهیمی - دکتر محمدرضا غلامیان - مریم خواجه افضلی
منبع: تدبیر - شماره 178 - 1385


چکیده

دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می‏شود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمانها این امکان را فراهم می‏آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند . مدیریت دانش مشتری در ارتباط با به‌دست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و در راستای به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمان است. در این مقاله ابتدا به معرفی رویکرد مدیریت دانش مشتری و بیان تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در نهایت به ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتری می ‏ پردازیم.

ادامه مطلب ...