مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

"دلم برای همه باهم بودن هامون تنگ شده"

چند روزیه دنبال یه متن می گردم تا بعنوان پست بذارم تو وبلاگمون... اما هرچی می گردم جملاتی پیدا نمیکنم که بتونه به دل من بشینه یا با احوال افکار این روزهای من هماهنگ باشه!!!

راستش این روزها خیلی دلم هوای همان روزگاران باهم بودن هامون را کرده.. همان روزگارانی که خنده هرکداممون باعث خنده دیگری می شد و غم ها را از نگاه هم میخواندیم و با بهانه های مختلف تلاش می کردیم تا دلهای همدیگه رو شاد کنیم...روزگارانی که مهربانانه در کنار هم بودیم ... قدم میزدیم و خاطرات می ساختیم برای امروزهایمان!!!

شاید رفتن به سراغ عکس های قدیمیه که اینجوری دلمو هوایی کرده !!!

اما مطمئن شدم که حتی دوری و فاصله ها هیچ یک از دوستانم را برایم کمرنگ نکرده و هنوز هر یک سکان داره مقام های پر مهر خود هستید...

راستی شما هم خاطرات باهم بودن هامون رو به یاد دارید؟!!!

دلتنگ تمام اون روزگاران می شید؟؟؟!!

شاید هم آن قدر غرق در روزمرگی های خود هستید که فرصتی برای به یاد آوردن این خاطرات باهم بودن رو ندارین!!!!

دلم تنگ تمام لحظات خوب دانشجویی مان شده!!!