مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

من برای رسیدن به آرامش

تنها به تکرار اسم تو بسنده خواهم کرد ... 

نظرات 6 + ارسال نظر
خیلی دلم میخواد خدومو معرفی کنم اما... یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:47

همکلاسی های عزیز انصافا خیلی دلمون هوای شمارو داره ....
انشالله پیروز و سعاتمند باشید

دلتون؟؟!!
یعنی شما چندنفرید؟؟؟!!!
بعد آخرین روز دانشگاه هر کدوم پی کاشانه های خود رفتیم و دستخوش سرنوشت هایی شدیم که کسی باخبر نیست!!!! خیلی هامون رشد کردیم ... خیلی هامون شکستیم... خیلی هامون عجیب غرق خنده و شادی زندگی شدیم و خیلی هامون عجیب تر در گرداب تلخی های زندگی قامت خم کردیم ....
بیخبری بزرگترین خبر این روزهای ما از همدیگه هست...
انشالله شما هم درپناه حق سعادتمند و پر از آرامش باشید.
لطفا حداقل به جون هم دعا رو فراموش نکنیم....

..... یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:02

فردی به خدا گفت:اگر سرنوشت مرا تو نوشتی پس چرا آرزو کنم؟خدا پاسخ داد"شاید نوشته باشم، هرچه آرزو کند......

بدان! آن خدایی که گنجینه،
آسمانها و زمین در دست اوست!
وقتی به تو اجازه دعا کردن داده،
یعنی اجابت اونو بر عهده گرفته...

ام فروه یوسفی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:05

خدایا من خودم مراقب دشمنانم هستم،تو مراقب دوستانم باش"کوروش کبیر"

پشت هرکوه بلندسبزه زاریست پرازیادخداودرآن باغ کسی میخواندکه خداهست،دگرغصه چرا؟

دختری یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:43

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کرد نمیدانم چه میخواهی ولی امشب...برای تو...برای رفع غمهایت،برای آرزوهایت،به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد،یقین دارم دعاهایم اثر دارد....

مـا را به دعا کاش فراموش نسازندرندان سحر خیز که صاحب نفسانند

اسمان ابی است دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:41

سعی نکن متفاوت باشی!
فقط “ساده باش”
ساده بودن به اندازه ی کافی متفاوت است…

همیشه تلاش کردم ساده باشم! اما در میان آدم ها فهمیدم اگر هم ساده ام نباید تمام سادگی ام را به یکباره ارزانی شان کنم تا مبادا...!!!

اسمان ابی است چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 21:15

یه آسمان اعتماد کنید... حتی همه افکار و رویاهای خوبتون یک روزی پاسخی خواهد داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد