مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

حیف که هیچوقت ای کاش های آدم ها تمومی نداره....

سلام دوستای خوب ومهربونم...نمیدونم کجایید و در چه حال و هوا هستید اما امیدوارم زیر این سقف بلند و  روی این پهنه وسیع روزگارتون شاد  ، تنتون سلامت و آرامش سایه گستر بر ثانیه ثانیه زندگیتون باشه .

راستش نمیدونم  میون این همه فضای مجازی هنوز گذر نگاهتون به سمت این وبلاگ میاد یا نه؟!!

شمارو نمیدونم اما این وبلاگ برای من حکم یه خونه قدیمی با دیوارهای کاه گلی که پر خاطره هست رو داره... یه خونه که گوشه به گوشه اش پر از یاد افرادی هست که شاید الان دربرم نیستن اما خاطراتشون همیشه زنده است و علیرغم همه گرد و غبار روزگار هرگز به چهره این افراد غبار فراموشی نمیشینه!

گاهی میگم کاش این همه تکنولوژی پیشرفت نمیکرد تا این حداقل نگاه ساده  از این خونه قدیمی رو از ما نمیگرفت!!!!

کاش ....

حیف که  هیچوقت ای کاش های آدم ها تمومی نداره.... 

امیدوارم باز هم نگاهتون به ین سمت و حوالی معطوف بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:22

سلام روزروزگار امیدوارم همیشه به کامتون باشه راستش من میخوام ارشد اقتصاد بابلسر بخونم ولی از محیط دانشگاه امکانات دانشگاه و خوابگاه بی اطلاع هستم .باتوجه به اینکه در غرب کشور ساکن هستم چون اطلاعات کافی از دانشگاه بابلسر ندارم .اینکهایا محیط امنی واسه یه دختر هست چه خوابگاه ها چه شهرش ببخشید اگه با حرفام ناراحتتون کردم .هرجا سرچ کردم چیز خوبی دست گیرم نشد مرسی اگه جواب بدین

سلام رویا خانوم....
تا جایی که من میدونم یکی از بهترین دانشکده های اقتصاد مربوط به دانشگاه مازندران هست... خوشبختانه اساتید عالی رتبه ای هم داره .... از لحاظ خوابگاه و محیط شهریش عالی و بی نظیره... برای من که چند سال فارغ التحصیل شدم تنها حسرت از اون روزهای شیرین بجا مونده که خوب قدرشونو ندونستم...
امیدوارم برای شما هم خاطرات خوب رقم بخوره و ثانیه ثانیه لحظات بابلسر و دانشگاه مازندران و سواحل زیبای کنار دریارو از دست ندین.
موفق باشید.

یه در حال تحصیل یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:25

سلام رویا خانم
خانم فتاحی درست فرمودن....اما هیچ جنگلی بدون گرگ نیست .وسعت دانشگاه زیاده اولش تو پیدا کردن دانشکده و مخصوصا کلاسا گیج میشی ....بعدا میفهمی چندتا در ورودی و میانبر داره...
خوابگاه که چه عرض کنم...خوابگاهه دیگه با مشکلات خودش،اولش جنگ و دعوا و هی اتاق عوض کردن بعدش میبینی همه جا همینجوریه...فقط دعا کن هم اتاقی خوب گیرت بیادیه یک سالی طول میکشه بهش عادت کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد