مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

"از پرستو تا غروب آفتاب"

سلام دوستای خوب و مهربونم.امیدوارم در پناه خدای مهربون هرجایی که هستین دلتون شاد و وجودتون عاری از غصه و خستگی باشه.

راستش نمیدونم هوای جایی که شما زندگی میکنید چقد نزدیک به حال و هوای دانشگاه یا خوابگاه هست؟!!! اما اینجا هوا و پرنده ها عجیب با دل بازی میکنند و ذهن ها رو بسمت خاطرات گذشته سوق میدن!!!

از صدا و پرواز تیز پرستوها در صبح و عصر ها گرفته تا غروب زیبا و رنگین  آفتاب ...از خنکای شب گرفته تا ستاره نشینی آسمون...

به هر حال همه چی عجیب عطر خاطره های باهم بودنمون رو داره... بخصوص برای من و دوستای هم خوابگاهی که با من بودن!!!

نمیدونم شما هم مثل من با بهونه ای هوایی دوران دانشجویی مون میشید یا نه؟!!! گاهی با خودم میگم ممکن خیلی ها خیلی هامون فراموش کرده باشن؟!!! ممکنه بعضی ها اصلا خاطراتی رو بخاطر نیارن؟!!

نمیدونم!!!... از خدا میخوام تا هرآنچه خیر هست برای همه شما دوستای خوبم اتفاق بیفته و آرامش  و شادی شاه نشین ثانیه ثانیه زندگیتون باشه.

همه ی شما مهربون ها رو به خدای مهربون میسپارم/.

نظرات 8 + ارسال نظر
همکلاس پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:14

سلام . منصوره خوبی؟ خوب سر میزنی!! ارشد چه خبر؟

سلام.
همکلاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
خوب؟!!!!
ارشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

ام فروه سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:33

سلام همشهری،هم کلاسی،هم اتاقی و....
میشه برنامه بچینی بریم دانشگاه همدیگرو ببینیم آخه نه اینکه شهرمون بزرگه و فاصلهامون زیاد،بهترین و نزدیکترین جا همون دانشگاهه
از بس تو خاطرات زندگی میکنیم دوستامونو تو خاطرات جا میذاریم در واقع با خاطرات دوستامون دوستیم نه با خودشون

سلام خانوووووووووووم تیکه انداز... تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره؟!!!!
سعادت یارت نیست که منو تو همین فاصله کوتاه هم ببینی خانوم
جمله آخرت قشنگه اما خدا کنه تو دوستی هامون بتونیم حقیقت وجود همو درک کنیم.
روزگارت خوشششششششششششش

ماهم سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:17

سلام دوستان
من ک از هیشکی خبر ندارم
دلم برا دانشگاه و درسای مدیریت اصن تنگ نشده
فقط خوابگااه

سلام.... ممنون از این همه لطفتت... شرمنده ساختی مارو...

فرزانه پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:22

سلام منصوره جون.....
وبلاگ الان قشنگتر شد


دلم برا دانشگاه و بچه ها خیلییییی تنگ شده...روزای خوبی داشتیم..حیف که تموم شد

سلام عزیز دلم.
دست مدیریت محترم وبلاگمون درد نکنه ...
.
.
. ههههههههههههههیییییییییییی از دلتنگی دانشگاه نگو که...توکل بر خدا انشالله باز هم فرصت دورهم بودنمون بخیر و خوشی فراهم میشه...
ممنون که سر میزنی ..."دوست دارم"

ام فروه شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:40

فک کنم سعادت دو طرفه باشه
تو خاطرات بهت خوش بگذره...
رووووووووووزگارت خوووووووووش

.... شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:46

سلام خانم فتاحی
مگه مدیر وبلاگ شما نیستین؟

سلام....
نه. ما پا تو کفش بزرگان نمیکنیم.

..... دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:30

بزرگان؟؟؟شیب؟؟......بام؟؟.....

........... سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:22

/.
؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد