مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

بر من ببخشید که تنها از این راه پاسخگو هستم!!!

دوستای خوبم سلام. 

در حالی می نویسم که خیلی ها همانند من از بقیه بیخبرند... 

 نمیدونم الان کجا هستید و به چه کاری مشغولید؟! در آستانه آزمون ارشد چون من، یا مشغول به تحصیل در مقطع ارشد یا تشکیل زندگی و...اما امیدوارم هرجایی هستید زیر این سقف بلند در پناه یکتا معبود بی همتا همواره سالم  و سعادتمند باشید و گذرتون هم به این وبلاگ بخوره. 

راستش امروز اومدم اینجا تا از طرف خودم و خیلی های دیگه  از خیلی از دوستان عذرخواهی کنم که بنا به مقتضیات زمان و شرایط زندگی نمیتونیم پاسخگوی مستقیم بهم باشیم! 

خدای نکرده بر این امر خرده نگیریم و دال بر بی اعتنایی و دلتنگی از هم نذاریم و اجازه بدیم تا شرایط زندگیمون اجازه بده تا در یه فرصت مناسب باهم رو در رو شیم! 

ما دوستهایی هستیم که چهارسال باهم  خاطرات تلخ و شیرین کنار هم رو تجربه کردیم ... قرار نیست که لکه یه خاطره تلخ باعث دلتنگی ما بشه و در امتدادش خاطرات خوب و خوش باهم بودنمون رو از خاطر ببریم!!! 

پس خواهشا نسبت بهم بد بین نبوده و اجازه بدین تا در امتداد زمان فرصتی فراهم بشه و شرایط زندگی شخصی افراد اجازه بده تا دوباره اون محفل برگرده...   

امیدوارم هیچکدومتون بخاطر هیچ موضوعی از من و از همدیگه دلتنگ و ناراحت نشید...ولو اینکه من دلتنگ و ناراحت نیستم.  

خواهشا بی اصرار کاذب ، اجازه بدین بی هیچ سو نیتی نسبت بهم ، پل ارتباطی ما بنا به شرایط زندگی شخصیمون همین وبلاگ باشه.

ازتون میخوام تا همیشه برای سعادتمندی هم دعا کنیم و شادی و آرامش را برای هم از مامن اصلیش یعنی خداوند منان خواستار باشیم.  

دست حق همراه همیشگی زندگیتون باشه/.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشرف ایمانی دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:17

سلام منصوره عزیزم
خوشحالم که هنوز برای این وبلاگ پست میزاری.
واقعیتش من هم خیلی دلتنگ دانشگاه و روزهای دانشجویی و بچه های کلاس شدم ولی چه کنیم که همه درگیر زندگی شخصی خودشون هستن...
امیدوارم یه روز حداقل بعضی هامون دور هم جمع بشیم .
با آرزوی موفقیت برای همه....

سلام عزیزم.
ممنون از لطفت.
خوشحالم که هرچند دیر به دیر اما گاهی باز هم به این وبلاگ بر میگردید و یادی از باهم بودن هامون می کنید!
امیدوارم هر جا هستید در پناه خدا ی مهربون آروم و شاد زندگی کنید.

ماهم دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:52

سلام منصوره جان. خوبه،ک تو هستی ک گاهی ادم دلش خوش باشه زمانی همکلاسی داشتیم. دوستت دارم و دلتنگتم..

سلام.
ممنون...
به هرحال همه به نوعی درگیر مشغله های زندگی خودشون هستن ... نمیشه برهم خرده گرفت... انشالله همه دوستان ما هرجا هستن در پناه خدای مهربون سالم و سعادتمند باشند.

EMIL شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:19

سلام
منصوره خانم
کنکورت چطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور بود؟ ایشالا تهران

سلام جناب اسدی.
تهران؟!!!
نه... متاسفانه اصلا خوب نبود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد