مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

خدا کند که بیاید مسافری که نیامد

         و کوچه کوچه بنازم به عابری که نیامد

دوباره مثل گذشته تمام فاصله هارا

         غزل غزل بنویسم به شاعری که نیامد

شکست بغض غرورم در انتظار عزیزی

         دعا کنیم که بیاید مسافری که نیامد....


سلام بچه ها...

دلم یهو هوای دانشگاه رو کرد گفتم بیام ی پستی بذارم.امیدوارم هرکجا که هستید موفق باشید....




نظرات 6 + ارسال نظر
همکلاسی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:10

سلام فرزانه خانووووم. شما اینورا؟!!
راستی کدوم فرزانه ای؟؟؟؟!!!!
تاری؟؟؟

سلام عزیزم من گاهی سرمیزنم به وبلاگ.نه فرزانه(ربابه)ابراهیمی..
شما کدوم همکلاسی هستید؟

علیزاده چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:52

با سلام
علیزاده هستم. برای درس های منابع انسانی و تجزیه و تحلیل در خدمت شما دوستان بودم.بعضی وقتها به این وبلاگ خوب شما سرمی زنم.
یک شرکت در شهر بابلسر برای کادر واحد منابع انسانی درخواست داده است (شرکت اندیشه/تولید کننده تجهیزات خودرو) به نظرم اینجا محل خوبی برای اطلاع رسانی آمد.
در صورت تمایل ،در زمان مقتضی به ایمیل اطلاع دهید.
با آرزوی بهترین ها برای شما

همکلاس پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:44

سلام بچه ها . خوبین ، بیخبریم ازتون ، کسی اکانت اینستاگرام نداره اینجا؟

همکلاسی( منصوره) پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:54

من همونم که همیشه به یادتم ...
دلم واست بشدت تنگ شده... برای روز و روزگارت بهترین ها رو آرزو دارم دوست خوب من.

سلام دوست عزیزم..
منم خیلی دلم برات تنگ شده.....مرسی گلم
دوستت دارم

آزیتا و بنفشه یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:02

سلااااااااااااام خانوم
خوش اومدی دلمون برات یه ذره شده

Salaaaaaam khoshgela
Dele manam baratoon kheili tang shode

ام فروه دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:48

سلام خانوم
دلم برا بچه های دانشگاه و خوابگاه یه ذره شده

salam dooste khoobam.hamamoon delemon tang shode

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد