مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

التماس دعا

دوستای خوب و مهربونم سلام.  

امیدوارم هرجا هستید خوب و سلامت و آماده مهمانی خدای مهربون باشید و رو سفید بر سر سفره ی حق بنشینید.

با خودم میگم چقد زود گذشت!!!  

با این سرعت که داره عمرمون سپری میشه خدا کنه توشه راهمون هم برای آخرت آماده بشه! 

نمیدونم کوله بار سفرتون چی هست؟!نمیدونم چقد سبک بالید؟! 

نمیدونم ...!!! 

اما خدا کنه توشه این ماه ما اونقد کافی باشه که ضمانتی برای ادامه مسیر زندگیمون بشه...   

بعضی وقتها با خودم میگم با چه رویی باید برم میهمانی حق؟!  

منی که این قد گنهکار و بدهکارم!؟ 

منی که اینقد خطاکار و ... ؟!

اما بلافاصله یاد این دوبیت میفتم که میگه:   

بازآ بازآ هر آنچه هستی بازآ گر کافر و گبر و بت‌پرستی بازآ
  این درگه ما درگه نومیدی نیست صد بار اگر توبه شکستی بازآ
 

اینجاست که به رحمت حق امیدوار میشم و بر میگردم به سمتش و صداش میزنم... 

خیلی برام جالبه تا میگم: خدایا سریعا لال میشم! در عین حال که اشک تو چشمم حلقه میزنه قلبم یه جوری بیقرار میشه اما دیری نمیکشه که آروم میگیرم...اصلا حس میکنم خدا همیشه چشم براهمه تا فقط صداش بزنم و اون که آگاهه از دلم هرجور که صلاح میدونه جوابمو میده! 

نمیدونم در پس خدایا ی این ماه چطور میخواد جوابمو بده اما مطمئنم که مثل همیشه بجا و بموقع جواب میده. 

حتما تو این ماه به یاد همه ی شما دوستان خوبم هستم. 

شما هم اگر این حقیر را لایق میدونید لابه لای ربنا و استغفرلنای ثانیه های نیایشتان از دعای خیر محروم نفرمایید!  

التماس دعا  

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
اسمان ابی است یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:59

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد....
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد....
او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد ...

خداوند هیچ گاه دیر نمیکند و همیشه بموقع دستگیر بندگانش است.
او دانای همیشه تواناست.

روجا دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:14

و خدا گفت فقط دانه ای بکار............
زمین و آب و آفتابش از من،خوشه و خرمن و حاصلش از تو...
.
.
.
.
.
ماه مهمانی خداوند است در لحظات ناب دیدار معبود ما را هم از دعای خیرتان بهره مند سازید....

هر روز همه ی شما بچه های مدیریت بازرگانی ۸۸ رو تو ذهنم مرور میکنم و باد شما هم
التماس دعا

یعنی از بچه های خودمونید؟!
چقد خوبه که هنوز به یادمونید و به سراغ وبلاگمون اومدید.
تو وبلاگمون نمیتونید معرفی کنید یا....؟!!
استجابت دعاتون رو از حضرت حق خواستارم.

بله منم بازرگانی 88 هستم
موفق باشید همه

چه سر سنگین!!!
انشالله...و همچنین شما دوست محترم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد