مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

یا حسین ...

  

کاش امروز منم میون اون همه جمعیت تو بین الحرمین بودم...   

کاش آقامون از همین راه دور نظری به ما داشته باشه!!! 

هرچند که روز سیاهم...اما خدا کنه امروز آقامون خریدار دل تنگ منم باشه...    

               

 

میشه آقاجون ؟!!؟!! یه نظر نگاهم کنی؟!!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
یه غریبه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:36

ما تحت لوای اهل بیتیم
مدیون عطای اهل بیتمیم.......

اسمان ابی است سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:32

خوب که باشی برایشان عادی می شوی، تکراری می شوی!
تاریخ انقضایت زود سَر خواهد آمد ...
مهرت، وفایت، نجابتت، خوبی ات همه وظیفه خواهد شد !
اما تو "باید" خوب باشی !
با خودت می گویی : خدای من !
این است تقاص ِ مـــــن ؟!!
محبتم !
مِـهرم!
وفایم!
نجابتم!
.
.
.
اگر همه چیز مثل گذشته بازگردد
دل و غرورت باز نخواهد گشت !
تو هیچگاه فراموش نخواهی کرد که در آن وقت، در آن لحظه ودر آن مکان
غرورت به "یغما" رفت ..
اما تو خوب بمان !
چون کسی آن بالا هست که سپاسگزار همه ی خوبی هایت باشد.

اگر دیگران خوبی ات را از یاد بردند تو خوب بودن را هرگز از یاد مبر...

کربلا نرفته ها....آقا دعوتمون نکرد..... چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

من یه نوکرِ در به درم . . . چند ساله همش منتظرم . . . اسمم دربیاد برم حرم
لیست زائرا دست کیه . . . هی خط می خورم چه سرّیه . . . می گن دعوتا با "بی بیـّه"
حسین من هنوز جوونم . . . حسین منتظر می مونم . . . بازم از شما می خونم

دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم . . .چه طور دلت میاد یه بارم نرم . . .
مردنِ من بهتره از این زندگی . . . دق کردم از این همه شرمندگی

عکس کربلا رو دیواره . . . انگاری با من حرفی داره . . . هی سر به سر من می ذاره
هی به من می گه نیا حرم . . .به خدا منم یه نوکرم . . .کربلا نرم کجا برم؟

کربلا نرم کجا برم؟


همه می گن اگه امام حسین (ع) دوستش داشت یه بار دعوتش می کرد کربلا

خوش باشی آقا با زائرات . . . خوش بگذره با مسافرات . . . بین الحرمین قهرم باهات
دوستم اومده از کربلات . . . سوخته دلمو با خاطرات . . . آورده برام آب فرات
حسین ای خواب و قرارم . . . حسین آبرو ندارم . . . حسین من بی کس و کارم

اسمان ابی است سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:14

بی تو ای صاحب زمان ، بی قرارم هر زمان !

از غم هجر تو من دلخسته ام

همچو مرغی بال و پر بشکسته ام

کی شود آیی نظاره بر دل اندازی تو یارا ؟

بر دل خسته که دم سازی تو یارا

ده مدال دیده بانی ز عنایت

به من و از مهر و عشق بازی خدا را

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا

ای تو شور عشق من ، روشنی انجمن

بی تو در دام بلا افتاده ام

بر تو یارا جان و دل را باخته ام

از فراق تو شده حال من خسته پریشان

کی میایی منجی و سلطان امکان ؟

عقده ها را وا کنی با یک نگه ، ای نور یزدان

بین چه کرده با دل من سوز هجران

یابن الحسن آقا بیا، یابن الحسن آقا بیا

یا بن الحسن آقا بیا

یا بن الحسن آقا بیا

اسمان ابی است سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:14

این اخرین کامنت با نام اسمان ابی از من نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد