مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

خاطرات......

با سلام

            

              میدونم بین خیلی از ماها مشکلاتی هست...!کدورت هایی وجود داره....

              خیلی اتفاقا بینمون افتاده که نباید می افتاد یا بهتر بود که نمی افتاد ....

              دیگه اون صفا و صمیمیت گذشته نیست و ....

              راستی چه اتفاقی واسمون افتاد...........؟؟؟

              امروز 1390/10/12 داشتم مطالب قدیمیه وبلاگو نگاه میکردم...خاطراتم

              دوباره زنده شد...یاد گذشته ها واسم شیرین و جذاب و گاهی اوقات

              تلخ بود.....ولی از یاد آوری همه ی لحظاتم خوشحال بودم...پیش خودم

              فکر کردم که یه پست برای بازسازی خاطراتمون بذارم....هرکس هر خاطره ای

              از اینجا داره...یا هر پستی براش خاطره انگیز بوده رو اینجا بنویسه و بگه چرا

              براش خاطره انگیز شده.....تا همه با هم از یادآوری گذشته لذت ببریم و شاید

              برای از دست دادن اون روزا حسرت بخوریم....


                              اینم یه سری عکس خاطره انگیز...





نظرات 24 + ارسال نظر
نییییگا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:59

وااااای چقد بچه بودین...
ولی الانا که میبینم اینطور نبودش!!!!حالا موقعش شده واستون آستین بالا بزنیم ،ولی بعد از 120 دیگه...

خیلی ممنون....
دستت درد نکنه....
راضی به زحمت نبودیم....
میگم اینقد عجله نکن...ما وقت زیاد داریممم....

... دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:05

وای که چقد زود گذشت....انگار همین دیروز بود که آخرین روز ترم 2 بود و این عکس رو رو صفحه ی وب دیدم...چقد صمیمی ...حیف....

....یادش بخیر....

مصطفی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:08


پست هایی که با خوندنشون یاد خاطره هام افتادم:
1.حتما بخوانید...(خانم سقلی)=خیلی کله خر بودیم اون موقع ها....چقدر دعوا میکردیم.....اصلا یادم نیست واسه چی دعوا میکردیم....
2.آشپز باشی...(مازیار)=کلی آبروم رفت...ولی چه روزی بود....همه داشتیم از گشنگی ضعف میکردیم...
3.میاین بریم اردو؟؟؟(خودم)=چه افتضاحی شد...فقط من و خدای بالا سرم میدونیم که چه خبر بود و چقدر کاسه کوزه ها بدون اونکه گناهکار باشم سره من شکست......یادش بخیر....
4.تریبون آزاد(خودم)=آخر هر پست یه دعوا داشتیم دیگه....
5.دلنوشته ای از استاد حسن حسینی...(مازیار)=چقدر من و علی مازیارو اذیت کردیم....باهامون قهر کرده بود مرد گنده.....

نییییییییییییییگا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:18

میخواستم ببینم مزه دهنتون چیه.ماشاالله اشتها نیست که!!!! راستی برا چندمین بار میگم اعتماد به نفس کاذبی دارید

مزه ی دهن چه ربطی به اشتها داره آخه.....
آخه تو از کجا میدونی اعتماد به نفسم کاذبه.....؟؟؟

ماهم یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:55

ترم 5 شدیم..همه یجورایی دیگه حس میکنن بزرگ شدن.شاید غرورها اجازه نداده که تا الانم اعتراف به اشتباه نکنیم..همش 3ترم نهایتش موند.امیدوارم این آخرا یکم یکم فقط یکم خاطرات قشنگ بسازیم که وقتی تموم شد ما ام حرفی از دوران دانشجویی برا بقیه داشته باشیم..

من منم چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:28

سلام.
یادش بخیراما یادمه یه روزی که شما پسرا با دوربینتون راه میرفتین و عکسهای یادگاری میگرفتید چقدر حسودیمون شد و دوست داشتیم به ما هم بگید بیایید باهم عکس بگیریم....من هنوزم دوست دارم تا باهم دسته جمعی عکس بگیریم...

پشیمون پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:17

سلام اقای عضدی
من همونم که تو پست دوران دانشجویی که گذاشته بودید به شما توهین کردم درمورد کار احمقانه خودم چیزی نمیتونم بگم فقط ازتون میخوام مرا ببخشی

سلام.....
خواهش میکنم....
منم اگه برخورد تندی کردم(به قول کلاه قرمزی!) معذرت معذرت معذرت....

دفتر خاطرات سفید یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:11

آقا مصطفی مرسی،باعث شدی به خاطرات نذاشتمون یه نگاهی بندازیم
این جور که بوش میاد بااااااااااااااااااااااید تو این ترم یه اردو ردیف کنی،کار خودته،نه نیار!
مرسییییییییییییی که قبول کرذی
یه جور برنامه بچین که همه بتونن بیان!!! مرسی ازینکه برنامه چیدی قبل عید بریم

آره راست میگی باید قبل عید یه آب و هوایی عوض کنیم....
همه چی جوره هاااا فقط یه چند تا مشکل کوچولو داریم.....
اول اینکه این همه آدمو با چی ببریم؟؟؟دفعه قبل یه اتوبوس گرفتیم بچه ها جا نشدن و یه سری همش سرپا بودن بنده های خدا.....
دوم اینکه کجا بریم...؟؟؟قبل عید یکم سرده و منم سرمایی ام یکم...پیشنهاد میکنم بریم یه جای گرم....جزایر قناری...هنولولویی...جایی.....

حسرت دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:00

دلم برا همه ی ثانیه هایی که گذشته تنگ شده... . چقد زود گذشت...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59

چقدر این لحظه ها زود میگذرن من دلم تنگ روزاییه که...................................

روزایی که....!!؟؟

دفتر خاطرات سفید جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:47

مصطفی جون تو که انقد سوسول نبودی،سرمایی ام دیگه چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میریم آب گرم

آررررررره!؟
باشه حاجی....من که حرفی ندارم...برنامشو بریز ...به منم زنگ بزن تا بریم....شمارمو که داری؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:21

چش نخورین!!!!!!!!!!!!!!
وبلاگتون عالیییییییییییییه

najva3alone سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:08

چرا سرخ کردیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همینطوری....یه لحظه احساس کردم که خجالت کشیدم...

najva3alone چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:10

مثلا هی بگم وبلاگتون عالیه از خجالت آب میشی؟
وبلاگتون عالیه!
وبلاگتون عالیه!
وبلاگتون عالیه!
جدی میگم من وبلاگتون رو خیلی دوس دارم!

شما لطف داری...

najva3alone پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:00

%100

najva3alone جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53

...............
لطف ندارم ک هر روز ب وبلاگتون سر می زنم؟؟؟

چرا من که از همراهیتون تشکر کردم!!!
گریه نداره که.....!!!

njva3alone چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:05

میسیییییییییییی!

خواهشمندم...!!!

najva3alone پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 http://najva3alone.blogfa

نه بابا این حرفا چیه؟

کدوووم حرفا!!؟؟؟

najva3alone جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:08

همین ک خواهشمندی دیگه!!!!!!!

بله بللللللللللللللله!!!

najva3alone شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:00

مبارکه!

najva3alone یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:03

هه هه هه هه!!!!

هر هر هر...

najva3alone سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:52

ب قول شاعر :زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند تا ک غم از رو برود

همش بخندیییییییییییییی!

بلللله....
به قول شاعر:
فاش می گویم که این پندی رواست
خنده بر هر درد بی درمان دواست

najva3alone چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:11

به به!به به!
راستی مدیر عضدی نمیخوام تو کارتون فضولی کنم اما میخوام بگم قالب وبلاگتون رو عوض کنین!اون قالب قبلیه بهتر بود!بازم میگم قصد جسارت یا فضولی ندارماااااااا!

بله....
خواهش میکنم....
نظرتونو میندازم تو صندوق پیشنهادات و انتقادات تا مورد بررسی قرار بگیره....

najva3alone جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:48

به به!خیلی قشنگه!ممنون!
راستیییییییی!پیشاپیش عیدرو بهتون تبریک میگم امیدوارم 1391بهترین رقم زندگیتون باشه!عید پستای جدید بزارین!من عید ب وبلاگتون سر میزنم!بای بای

بله....خواهش میکنم...خودم میدونم
منم پیشاپیش عید رو به شما که نمیدونم کی هستی و بقیه دوستان تبریک میگم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد