مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

انتخاب واحد به روش نوین!

 

 

      با عرض سلام به دوستان عزیز 

                                                      از اونجایی که انتخاب واحد در تاریخ۲۱/۶/۹۰ شروع میشه و بیشتر بچه ها دوست دارن با کسایی که میشناسن سر یک کلاس بشینن تا راحت تر باشن این جدول رو براتون گذاشتم تا هر کس انتخاب واحد خودش رو(حالا با اسم خودش یا بدون اون)بذاره تا بقیه هم ببینن و با هم انتخاب واحدهاشون رو هماهنگ کنن!!! 

  جدول هم که شماره گذاری شده!فقط کافیه شماره ی مورد نظرتون رو جلوی درس انتخابیتون بنویسید تا دیگران از ساعت و روز تشکیل کلاس مطلع بشن!!! 

                                                                                                                      سبز باشید

نظرات 29 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:17

سلام حالتون چطوره؟! چقد اینجا شلوغه،
بچه ها یکی یکی نظر بدین،چه خبرتونه؟!
چقد خوبه ک بچه های مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندرااااااان اینقد باهم خوبن!

به به سلام....
ببخشید اینجا اینقدر شلوغه که نفهمیدم نظر دادی!!!
ما تو دنیا نمونه ایم!!!

امیر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:23

برنامه انتخاب واحد اولیه من اینه:1_منابع انسانی 2_مدیریت تولید 4_تربیت بدنی6_ زبان تخصصی 1و2 7_ او آر 2 8_تجزیه و تحلیل 11_منابع انسانی 12_مدیریت تولید 14_سیاست پولی مالی17_او آر 2 18_تجزیه تحلیل 19_انسان در اسلام24_سیاست پولی مالی

ممنون!

امیر سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:56

داش مصطفی بازم ک اینجا شلوغه!
یه کم نظم خوبه به اینجا بدیم! پس کجا رفته مدیریت کردنمون!
الان که اومدم اینجا یاد یه ضرب المثل افتادم
منظورم به کسی نیستا،سوء تفاهم نشه یه موقه
ولی کارما شبیه آینه داری توی محله کورانه! ولی بازم با این اوضاع احوال ما کارمونو میکنیم
این یک دو سه روز نوبت عمر گذشت، چون آب بجویبار و چون باد بدشت
هرگز غم دو روز مرا یاد نگشت، روزی که نیامد هست و روزی که گذشت!

بلههههههه!!!
مواظب باش داداش زیر دست و پا نمونی!!!
چیکار کنیم دیگه!!!وبلاگ مشتری پر و پا قرص زیاد داره!!!

مهمان چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:11

سلام شاید بچه هاتون اینجوری فکر کنن:
انتخاب واحد چیه!!!!!!!!!!!!! انتخاب واحد واسه سال اولی هاست!!!!!!!!

سلام
شایدم اینجوری فکر کنن:
دانشگاه کجاست؟؟؟دانشجو کیه؟؟؟ترم؟؟؟انتخاب واحد؟؟؟شیب؟؟؟بااااااام؟؟؟

فتاحی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:32

سلام بچه ها... هیچ معلومه کجایید؟؟!!
اینم برنامه ی جامع پیشنهادی من...
1.مدیریت منابع*
2.مدیریت تولید*
3.بازاریابی و مدیریت بازار(البته با شیرخدایی هست)*
4.تربیت بدنی /مدیریت تولید
5.-----
6.زبان 1و*2
7.تحقیق در عملیات *2
8.------
9.تجزیه و تحلیل /روابط صنعتی
10.تنظیم خانواده
11.مدیریت منابع*
12.مدیریت تولید*
13. بازاریابی و مدیریت بازار*
14.سیاست پولی و مالی*
15.پول و ارز بانکداری
16.-----
17.تحقیق درعملیات *2/زبان 3و4
18.------
19.تجزیه و تحلیل/مدیریت تولید
20.انسان در اسلام*
21.----
22.----
23.----
24.سیاست پولی و مالی*
25.پول ارز بانکداری/تنظیم خانواده*
ستاره دارها رو موقع انتخاب واحد مقدماتی برای خودم انتخاب کرده بودم...

سلام!
یا ابوالفضل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!! پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

پس چرا جدول واسه من نیست؟

شما بیشتر تلاش کن،عینکتم بزن اونوقت جدول رو هم میبینی!!!

فرزانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:13

سلام
این انتخاب واحد منه...
1 - تربیت بدنی
12و 2-مدیریت تولید
3 - بازاریابی و مدیریت بازلر
14و 4- مالی 2
5 -....
6 - زبان 1و2
17و 7 - or 2
8 و 18 -منابع انسانی
19 - انقلاب

ممنون!

فرزانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:17

راستی انتخاب واحد از 19 شروع میشه
و زمان انتخاب واحد ما 88ia هم 22 هست نه 24

فرزانه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:39


انتخاب واحد 21 ام نه 22 یا 24
حواسم نبود

ممنون از تذکرتون!

ال لاف پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:12

مثل اینکه فرزانه خانم امشب زیادی بیدار موندن؟

نمکدون!

مصطفی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:28

سلام
اینم مال من....
۱و۱۱.منابع
۳و۱۳.بازاریابی و مدیریت بازار
۴و۱۴.مالی۲
۷و۱۷.تجزیه تحلیل و طراحی سیستم
۸و۱۸.روش تحقیق
۱۵و۲۵.پول و ارز و بانکداری
۱۶.زبان۳و۴

از خودمم تشکر میکنم!!!

افسانه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:37

سلام
اینم واسه من:
1 - تربیت بدنی
۲و ۱۲-مدیریت تولید
3و ۱۳ - بازاریابی و مدیریت بازلر
14و 4- مالی 2
6 - زبان تخصصی 1و2
۷و ۱۷- او آر۲
8 و 18 -منابع انسانی
19 - انقلاب

ممنون!

اگه گفتی... شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:17

سلام به همه و بخصوص به فرزانه خانوم بخاطر غیبت طولانیشون.
خانوم مدیر یادت باشه قرارشد تا جایی که راه داره باهم باشیم.پس ما بچه هایی که تحقیق در عملیات 1 رو پاس نکردیم، درنظر بگیرکه نمی تونیم مدیریت تولید و تحقیق در عملیات 2 رو برداریم . پس لطف کنید و به دوستانتون هم بگید بجای تولید پول و ارز رو بردارن...البته اگه بتونید از رفتن به خونه هاتون در چهارشنبه ها بخاطر پول و ارز 5 تا 7 بگذرید!!!!
بقیه برنامت عاااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییهههههههههههههههههه.

آقا دمت گرم......!!!!
من هم میخواستم همینو بگو ولی روم نمیشد!!!
بیاید این ترم پول و ارز بگیرید تا ما هم یه خاکی تو سرمون بریزیم خودمونو به شما برسونیم!!!
نترسید من خودم با معیر حرف میزنم که فرار نکنه!!!

فتاحی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:27

سلاااااااااااااااام
به به به!!!جمعتون جمع بود گلتون کم بود، حیف شد که من گل نیستم...اینم برنامه ی جدید من:
3،13 بازار
4،14مالی2
6زبان2-1
7،17تحقیق در عملیات2
8،18 منابع
15،25 پول وارز
عمومی رو هرچی خدا خواست

آقا برنامت اصلا جالب نیست!!!لا اقل منابع رو با ما هماهنگ باشید جون هرکی دوست دارین!!!من که دیگه نباید التماس کنم.....

فتاحی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:29

راستی تا یادم نرفته .آقای عضدی سلام.ابوالفضل یار و نگهدارتون باشه...

سلام!
ممنون....

هم کلاسی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:41

سلام ، این انتخاب واحد رو به کسانیه که تجزیه و تحلیل رو پاس کردن پیشنهاد می کنم ۲- تولید ۳- بازار یابی و مدیرت بازار ۴- تربیت بدنی ۷- زبان ۸- منابع ۹- او آر 12- تولید 13- بازاریابی 14- سیاست پولی و مالی 18- منابع 19- اوآر 20- عمومی ( مثلا انسان در اسلام ) 24- سیاست پولی و مالی ( اگه نتونستید یکی از درس های 3 واحدی این برنامه ریزی رو وردارید پول و ارز بانداری رو بهتون پیشنهاد میکنم See you

اقا چرا هیچ کس منابع شنبه دوشنبه ساعت ۸تا۱۰ رو بر نمیداره؟؟؟

امیر شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:19

سلام به همه بچه های کلاس،میبینم که همه در تکاپوی انتخاب واحدین
یه برنامه جدید من دارم که فک میکنم عالی باشه
مدیریت تولیدگ1 ش.د 10-12
بازاریابی ومدیرت بازار گ 1 ش.د 13-15
مالی2گ1ش.د 15-17
اوآر2گ1ی.س 10-12
مدیریت منابع انسانی گ2ی.س13-15
تجزیه و تحلیل گ2ی.س15-17
انقلاب گ3 د 8-10
زبان تخصصی1و2 یکشنبه 8 تا 10
این انتخاب واحد 22 واحده؛ میتونین هرطور دوس دارین ازش استفاده کنید!
به مدیر وبلاگم پیشنهاد میکنم به این برنامه توجه ویژه کنه

امیر جون شما دیگه با من هماهنگ باش برادر!!!
منابع رو شنبه دوشنبه بردار نامرد!!!
تجزیه رو هم گروه۱ بردار!!!
جای تولیدم با پول و ارز عوض کن که بعدا با هم برش داریم!!!نترس الناز فرار نمیکنه داداش!!!

ال لاف شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:33

سلام
یکی از اساتید که این ترم ظاهرا درس ارائه داد از اونجاییکه میبینم ظاهرا همتون باهاش برداشتین از این دانشگاه رفت و درسی ارائه نمیده یعنی درس مورد نظر ارائه میشه ولی نه توسط این شخص. پس دلتون و با اون خوش نکنید

امیر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:16

من مخلصتم هستم داداش،تولیدو بر نمیدارم اما منابع رو اگه بخوام شنبه دوشنبه بردارم اونوقت برنامم به هم میریزه بعدشم همه که حال ندارن کله سحر پاشن بیان سر کلاس
این برنامه تقریبا واسه من عالیه! چون باید تربیت بدنی ام بردارم

تربیت بدنی گ1 ش8-10

زبان گ1 ی8-10

بازاریابی ومدیریت بازارگ1 ش.د 13-15

مالی2گ1ش.د 15-17

اوآر2گ1ی.س 10-12

مدیریت منابع انسانی گ2ی.س13-15

تجزیه و تحلیل گ2ی.س15-17

انقلاب گ3 د 8-10

این برنامه نهایی من!
ناقابل 20 واحد.....

بابا ای ووووول!!!

خودت میدونی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:45

یه کم از خود گذشتگی داشته باش. ناسلامتی خان داداشمونه هاااااا؟؟؟!!!

فتاحی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:56

خب چرا دعوا داری؟؟؟خدا التماس نیاره....
راستی چرا برنامه ام خوب نیست؟؟؟

هویجوری!!!

ال لاف یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:49

سلام یه خبر خوش
دکتر یحیی زاده درس مالی 2 ارائه داد.

بله!!!شما آشنا میزنی!!!

نیکبخت دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:25

سلام بچه ها.جمعا خسته نباشید/اما قبل از همه ی شما دکتر مدهوشی خسته نباشن بخاطر این دروسی که ارائه نمودن
.ما را که شرمنده ساختن شما را نمیدونم...

ال لاف سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:32

ماشالله برادر یا خواهر نیکبخت، انچنان گوید خسته نباشید که انگار دیشب درگیر جنگ ویتنام ویا فرمانده یه عملیات مهم بود
اتفاقا ایشون دقیقا دروس پیشنهادی رو ارائه دادند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:39

سلام بچه ها .
حالا موضوع بعدی اینه که کی بریم دانشگاه؟؟؟
البته منظورم سر کلاس درس نیست...با بچه ها دور هم جمع بشیم و کمی خستگی تابستونه رو بقول یکی از دوستان بدریم...

با کدوم بچه ها اونوقت میخواین دور هم جمع بشیم؟؟؟؟بچه های کلاس که منظورت نیس؟؟؟نه که خیلی با هم خوبیم!!!

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:27

بچه های کلاسمون اونقدرها هم که بد نیستن ... بخاطر هر چند تایی که میشه اسم دوست یا هم کلاسی رو روشون بذاریم کی بریم دانشگاه؟؟

هر وقت دوست داشتین!!!

نی نی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:41

سهلان...عموی بد تو اصلا دوست ندادی با بسه هاتون باشی؟؟؟آخه سرا؟؟؟؟من خسته سدم مخوام بام دانستاه!!!!!اما سما شی؟

سلام .....عموی خوب!!!تو دیگه اینجا شر درست نکن بابا!!!
حالا فکر میکنی بریم دانشگاه واسه هم غش و ضعف میکنیم؟؟؟نه بابا هیشکی نمیخواد سر به تنه اون یکی باشه!!!
تو که منو مردی با این حلف زدنت!!!

مهدی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:14 http://www.loveone.blogsky.com

اقا من تازه دارم میرم دانشگا ه اونم داشگاه ملایر دیدم به قول خودت مشتریات زیاده گفتم بیام تو یه خسته نباشد به بچه های مازندران بدم دیگه چکار کنیم جو گرفتمون ولم نمی کنه

به سلامتی!!!
دمت گرم و سرت خوش باد!!!

اوووه اوووه سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29

اینجا چه خبرههههههههههههههههههههههه
من ۷ ماهه وبلاگ نیومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد