مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

من شرمنده ام!

با سلام دوباره

                     از اونجایی که ما هر وقت یه پست مهم میذاریم دوستان عزیز لطف میکنن و مارو مورد عنایت خودشون قرار میدن و منت سر ما میگذارند و درست ایکی ثانیه بعد از ما یه پست به عرض یک متر و طول شش متر ارسال میکنن،خواستم دوباره اینجا به تمامی دوستان عزیز متذکر بشم که پست اینجا وبلاگ بازرگانی!من یک بازرگانی ام!..... رو حتما مطالعه کنید و اگه عشقتون کشید و حالشو داشتید،یه نظری هم بدید!!!

                                                                                                  سبز.....

نظرات 6 + ارسال نظر
مارال سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:13

سلام به همه ی دوستان عزیزی که تو این وبلاگ زحمت میکشن.اولین باره که افتخار اینو داشتم به وبلاگتون بیام واقعا لذت بردم و چند ساعت از وقتمو برا خوندن مطالب قشنگتون گذاشتم به امید موفقیت روز افزون برای شما.
خدایا در تمام لحظه هایم تکرار می شوی ولی تکراری نمی شوی
التماس دعا.... یا حق

سلام
من از طرف تمامی بچه های بازرگانی از شما تشکر میکنم!
فکر کنم شما بیشتر از بچه های خودمون واسه وبلاگ وقت گذاشتی!!!
ممنون از لطفت!

مهندس چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:23

سلام بر دوستان
یه نفر به داد مصطفی برسه داره خودکشی میکنه من خیلی دلم میخواد اما دست تنهام
مصطفی، کجا هستند همکلاسی های باوفات ؟

مهندس!!!
مهندس خودتی؟؟؟چه خبر از این ورا؟؟؟راه گم کردی!!!
همکلاسی هامم همین دور و وران!!!پیداشون میشه یواش یواش!

مدیربت بازرگانی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41

با عرض سلام و احترام خدمت تمام کسانی میخوان مدیر بشند نه اینکه فقط مدیریت میخونند.
من برای تمام کسانی که میخوان مدیر بشن واقعا متاسفم که بسادگی از کنار این موضوع رد میشن

حامی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:43

بابا کمی بچه ها را جو تعطیلات گرفته اینجور غریب واقع شدیم .باز هم دلتنگی میاد سراغشون غصه ات نباشه آقا مصطفی...

رررررررئیس شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06

سلام مرئوس
خسته نباشید-قضیه انتخاب واحد مقدماتی چیه؟ هیچ برنامه ای براش ندارید؟

بللللللللللللللللللللللللله؟؟؟
نخیر والا اونقدر سریع اتفاق افتاد که ما نفهمیدیم چی شد؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:48

سلام
اقا ی عضدی کم لطفی نکنید دیگه!!!! ما کم واسه وبلاگت وقت گذاشتیم ؟من از خواننده های ثابت وبلاگتون هستم ولی حوصله ی پست گذاشتن ندارماشکالی داره؟

سلام!
من واقعا شرمندم!اما فقط صرف خواننده بودن خوب نیست و بچه ها و از جمله شما باید تو وبلاگ فعال باشید!!!
جا داره که از شما هم تشکر کنم واسه اینکه خواننده ثابت هستید!ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد