مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

دیدن خدا

روزی در یک دانشگاه دانشجویی به استاد خود گفت:

 

اگر شما خدا را به من نشان دهیدعبادتش می کنم.

 

من تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی کنم.

 

استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت:آیا مرا می بینی؟

 

دانشجو پاسخ داد:خیر استاد،چگونه وقتی پشت به شما هستم

 

شما را ببینم؟

 

استاد کنار او رفت،نگاهی به او کرد و گفت:

 

تا وقتی به خدا پشت کرده باشی

 

 او را نخواهی دید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:19

خیلی قشنگ و با حال بود

فقط خدا
به هیچ کس نمی شه اعتماد کرد الا ...

ممنون
منظورت از الا چه کساییه؟
تا اونجا که من اطلاع دارم فقط و الا با هم نمیان

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:13

سلام
متن جالبی بود رئیس!
بازم از اینکارا بکن!

سلام
قابلتونو نداشت
حتما شک نکنید.

حالگیر دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:31

جالب بود منم تو زندگیم به این حقیقت رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد