مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

۵مین سندلی داق

 

سلام محمد نیک زاد هستم متولد و صادره از قائمشهر منتظر سوالات داغ شما هستم

نظرات 27 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:02

سلام ممد جون خوبی؟؟؟؟؟؟منم دوست مازی گفتم هیچکی واست نظر نمیزاره باهات دردو دل کنم به نظر تو مازی کار خوبی کرد جوابمو نداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو بودی این کارو با یه خانوم خوبو متشخص و خوشگلی مثل من میکردی اصلا لیاقت نداره مگه نه؟؟؟حالا من یه چیزی گفتم مازی جون جدی نگیره.

دانشجوی اقتصاد یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:04

سلام.چرا صندلی داغ رو این شکلی {سندلی داق}نوشتید؟

اینو هادی برام نوشته

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10

سلام اگه زحمتی نیست خودتو کامل معرفی کن

من محمد نیکزاد متولد 23/3/69 از قائمشهر اخرین فرزند و اخرین مجرد 2تا داداش دارم یه ابجی . به اخرین بچه خونه 8 سال اختلاف سنی دارم

مهندسی شیمی 88 دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:34

چرا هیشکی سؤال نمیپرسه؟!!!
یخ زد!!!

امیر چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:44

سلام ممد حالت خوبه؟
کجایی پس چرا جواب نمیدی؟
چقد اینجا سرده
پس بچه ها کجان؟؟؟؟؟
دلم گرفت

مصطفی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:43

سلام
خوبی؟
هر چی در اولین نگاه به ذهنت رسید بگو:
۱.هادی الیاسی
۲.مدیریت بازرگانی۸۸
۳.مدیر گروه
۴.خوابگاه نواب
۵.خوابگاه زینب
....
غعلا تا گرم بشی...

داداش
بچه های سرد و بی عاطفه که قدیما باید به چشاشون نگاه میکردی تا سلام کنن الان دیگه ...
مدیر کیه؟
سوسک
خدا قسمت همه مجردا کنه

لیلی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:54

نه بابا مثل اینکه تو هم مثل من عاشقی ولش کن بابا ارزش نداره عشق دنیا رو بچسب ممد جون این بیچاره ها چه گناهی کردن خوب جوابشونو بده!!!!!!!!!

لیلی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:02

بازم سلام بهم نگی سیریش میخوام نظراتو زیاد کنم نظرت در مورد مازی جون چیه؟نظرت در مورد من چیه؟

******** پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:04

عشق از نگاه نگاه تو یعنی چی؟

ع لاقه
ش دید
ق لبی

غریبه یا اشنا؟ پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:52

چرا شما قائمشهریا چنبره زدین رو این دانشگاه و ول کن نیستین؟؟؟

تا بترکه چشم حسود

حالگیر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:19

چرا وضعیت تاهلت انقدر زود تموم شد؟ترم 2 با یکی بودی اما بعدش دیگه ندیدیمت؟میشه توضیح بدی؟

دختر خوبی بود منم پسر خوبی بودم ولی روحیاتمون بهم نمیخورد....

دانشجوی اقتصاد جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:33

یه خرده دقت کن..نوشتم دانشجوی اقتصاد!!!من که هادی رو نمیشناسم.نمیدونم شایدم قیافه ای بشناسم!!!!!!.ولی خوب مثل اینکه همینطوری نوشتین دلیل یا معیاری نداشتین.ok...

اووووکی

منا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:58

سلام
چندتا سوال دارم
1-این ترم معدلت چند شد؟
2-رنگ مورد علاقه ات چیه؟-
3-راستی تا حالا عاشق شدی؟
4-نظرت درمورد رشته ات چیه؟

۱۵.۶۴
سبز بود ولی الان رنگای تیره دوست دارم
اره شدم
مزخرف

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:00

سلام
تا حالا چنتا دوس دختر داشتی؟
آخریش کی بود؟
خوشکلتریت دختر کلاس کیه به نظرت؟
خوشتیپترین پسر چی؟
قبول داری قیا فت به عاشقا میخوره؟ تا دانشجوها؟
به ترتیب نظرتو راجع به اینا بگو:

۱-هادی الیاسی
۲-مصطفی عضدی
۳-آذر درویشی
۴-واحدی مقدم
۵-مریم فلاح
۶-علی بازدار

۷تا
کی بود نه کی هست اسمش کتایونه .
فکر نکنم دختر خوشگل داشته باشیم.
خوشتیپ اسماعیل اسدی .
تا عاشقو چی تعریف کنی ولی من تو دوره دانشجوییم بیشتر از ۲۰ ساعت درس نخوندمو تا حالا هیچ درسیو نیفتادم .
۱-داداشمه
۲-چی بگم ازت مصطفی
۳-همکلاسی ساده
۴-همکلاسی ساده
۵-دختر خوبیه
۶-دختر باز حرفه ای

علیرضا(شیمی) شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 http://umzcsw.blogsky.com

این سردترین صندلی داغی بود که تاحالا دیدم!!!
فکر میکنی چرا بچه ها ازت سوال نمیپرسن؟؟؟

شرمنده درگیر مراسم عروسی خواهرم هستم نمیتونم به موقع جواب سوالو بدم

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03

زود باش بگو تا حالا به دختری تو کلاس پیشنهاد دادی؟
چطوری بات برخرد کرد؟
یه سوال دیگه:
آملی ها بی فرهنگن؟؟؟؟؟

اره پیشنهاد داده بودم و جوابش منفی بود و همه چیز تموم شد.
نمیدونم باید تحقیق بشه.

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:05

چرا سوالارو جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟

چی میگی. جوش نزن شیرت خشک میشه

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:07

سلام محمد جون یه سوال دارم راست و حسینی جواب بده:
نظرت راجع به گروه دامول چیه؟

ارزش فکر کردن ندارند چه برسه نظر

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:47

چرا اومدی دانشگاه؟
دوست دخترت هم رشته ایته؟

اخه بدون دانشگاه تو این مملکت هیچ اینده ای ندارم

حسابداریه ولی تو دانشگاه ما نیست

منا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:54

نظرتو راجع به افراد زیر بگو:
1-سلیمانی
2-برارنیا
3-امین قاسمی
4- رحیمی مقدم
5-حسینی
6-امیر رضایی


7-آزیتا حسن مصفا
8-مهدیه کفشگری
9-شبنم ابراهیمی
10-اشرف ایمانی

۱-پسر باحالیه
۲-چچی بیه؟
۳-نمیشناسم
۴-شیطون
۵-خیلی خوبه خیلی دوسش دارم
۶- به عنوان همکلاسی خیلی قبولش دارم
۷-درسخون وخوب. همین چون زیاد نمیشناسم
۸-بین دخترای کلاس تکه. واقعا قبولش دارم
۹- بعد ۴ ترم تازه بهم سلام میکنه ولی همین قدر که ازش بدی ندیدم خوبه.
۹-شاید باورتون نشه ولی نمیشناسم

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:26

toham mesle dostet hadi bi adabi

از نظرت ممنون ولی شرمنده نظرت برام مهم نیس

آشنا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:25

سلام نظرت در باره پسرهای کلاس:
۱-حامد حسینی
۲-اسماعیل اسدی
۳-حاجی
۴-قربانی
۵-جعفری
۶-رحیمی
۷-نعمان
۸-بقیه باشه برای بعد

۱-باهال
2-خوشتیپ
3-جونمه
4مخلص فی سبیل الله
5-به چشم برادری بد نیس
6-شیطون
7-نمیبینمش که نظر بدم

مصطفی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:20

یا الله
پاشو ممد روسریتو سرت کن مرد داره میاد.....
اولا عروسیه خواهرتو تبریک میگم
یه سوالم دارم:
اگه بهت بگن فقط یه دقیقه دیگه زنده ای آخرین جملت چیه؟اموالتو به کی می بخشی؟

چارقدتو سرت کن بعد حرف بزن
دار و ندار من فقط گوشیو ماشینو خونست ارزش تقسیم کردن نداره

همکلاسی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31

سلام آقای نیکزاد..در چه حالی؟منو که نفرین نمیکنین؟بالاخره که باید میومدین تو اتیش.حالا من انتخاب نمیکردم یکی دیگه میگفت!!.اما فعلا که اتیشی نیست..خنک باشی همیشه

رهگذر جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:27

سلام ،ژیشاژیش سال نو رو بهتون تبریک میگم ... لحظه ی تحویل سال از خدا چی می خوای؟
چه قدر به وجود خدا ایمان دارد ...
خدا وکیلی نماز می خونی یا بهتر بگم آخرین باری که نماز خوندی کی بود...
اگه بهت این فرصت داده بشه که از میون آرزو هات ۳ تاش براورده میشه اونا چین؟

... جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:32

این داداشت L or c که واسه همه پیام می داد کجاست ؟ ای عروسی آبجیت کیهست هنوز تموم نشد مراسمش؟تو رو خدا جوابا رو زود بده

بلای جون جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:47

ترین های کلاس
۱.مهربون ترین
۲.پر رو ترین
۳.آروم...
۴.مرموز...
۵.درس خون...
۶.عاشق..
۷.با ادب...
۸.مغرور ...البته به غیر از خانم فلاح
۹.دوست داشتنی...
۱۰.متین...
۱۱.خوشتیب به جز اسدی
۱۲.راجع به هر کدوم از بچه ها که دلت می خواد نظرتوراجع بهش بگو در واقع هر چه می خواهد دل تنگت بگو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد