مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

گفتگوی سوسک با خدا

گفت : کسی دوستم ندارد . می دانی که چه قدر سخت است ، این که کسی دوستت نداشته باشد ؟ تو برای دوست داشتن بود که جهان را ساختی . حتی تو هم بدون دوست داشتن … خدا هیچ نگفت

.
گفت : به پاهایم نگاه کن ! ببین چقدر چندش آور است . چشم ها را آزار می دهم . دنیا را کثیف می کنم . آدم هایت از من می ترسند . مرا می کشند . برای این که زشتم . زشتی جرم من است . خدا هیچ نگفت . گفت : این دنیا فقط مال قشنگ هاست . مال گل ها و پروانه ها . مال قاصدک ها . مال من نیست . خدا گفت : چرا ، مال تو هم هست . خدا گفت : دوست داشتن یک گل ، دوست داشتن یک پروانه یا قاصدک کار چندانی نیست . اما دوست داشتن یک سوسک ، دوست داشتن " تو " کاری دشوار است . دوست داشتن ، کاری ست آموختنی و همه کس ، رنج آموختن را نمی برد . ببخش ، کسی را که تو را دوست ندارد ، زیرا که هنوز مومن نیست ، زیرا که هنوز دوست داشتن را نیاموخته ، او ابتدای راه است . مومن دوست می دارد . همه را دوست می دارد . زیرا همه از من است و من زیبایم ، چشم های مومن جز زیبا نمی بیند . زشتی در چشم هاست . در این دایره ، هر چه که هست ، نیست الا زیبایی ... آن که بین آفریده های من خط کشید شیطان بود . شیطان مسئول فاصله هاست . حالا قشنگ کوچکم ! نزدیک تر بیا و غمگین نباش . قشنگ کوچک نزد خدا رفت و دیگر هیچ گاه نیندیشید که نازیباست.
نظرات 8 + ارسال نظر
پسر شجاع سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:19

قابل توجه مدیر محترم که بسیار بسیار از سوسک میترسن....

این عکسو گذاشتم تا هر کی می ترسه ترسش بریزه

پسر بابا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:25

واقعا مدیرتون از سوسک میترسه ؟؟؟؟
آره مدیر ؟ بچه ها راست میگن؟تو که خوابگاهی هستی دیگه باید برات عادی شده باشه!
عجیب والله....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:26

خیلی جالب بود برام.تا حالا با همچین موضوعی اونم سوسک برخورد نکردم.. . خودم هم خیلی میترسم هم چندشم میشه.ولی الان دلم براش خیلی سوخت..یه سوال:ایا مطلب از خودتونه یا از جایی گرفتید؟

دانشجوی اقتصاد سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:47

یادم رفت اسممو بنویسم.دانشجوی اقتصاد هستم..ازتونم پرسیدم که خودتون نوشتید یا از جایی.......

سلام از یه جایی کپی کردم

فردا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:34

خیلی قشنگ بود.انتخاب زیبایی کردی.دمت گرم

مصطفی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:27

من شدیدا شایعه ترسیدنم از سوسک رو تکذیب میکنم!!!
من اصلا از سوسک نمیترسم!

چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی

امیر شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:05

واااای سوسک....چقدم چندش آوره این دیگه چیه؟؟!!!
این مصطفی حق داشت والا...!!!! که اونجوری فرار میکردخوب شد ازش فیلم گرفتیما وگرنه...

دستتون درد نکنه این همه فلسفه چینی کردم بازم این حرفو می زنید

مصطفی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:31

اینجانب مصطفی عضدی هر گونه ارتباط با امیر رضایی رو شدیدا منکر می شوم و هر گونه عکس و غیلم که از من وجود داره کذب محضه و مورد تایید هیچ منبع قضایی معتبر نیست!

اداره ارشاد و تکذیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد