مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

انتخاب واحد پیشنهادی!!!

17 الی 19

15 الی 17

13 الی 15

10 الی 12

8 الی 10

آمار2

OR

مالی 1

شنبه

تجزیه تحلیل

کامپیوتر

یکشنبه

مدیریت رفتار

آمار2

OR

مالی 1

زبان.ت

دوشنبه

تجزیه تحلیل

کامپیوتر

مدیریت رفتار

سه شنبه

با سلام

                با اینکه میدونم الان وقت انتخاب واحد پیشنهادی نیست و تا چند ساعت دیگه انتخاب واحد شروع میشه و از لحاظ اصولی این انتخاب واحد به درد عمه ام میخوره ولی چون در کل از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستم این انتخاب واحد پیشنهادی رو به تمامی مسلمین و مسلمات عرضه مینمایم!!!

قبل از اون لازم میدونم یکسری نکات رو گوشزد کنم که بعد نیاید یقه ما رو بگیرید طلبکار بشید:

1.من خودم به شخصه نمیدونم این دروس واقعا در همین ساعات ارائه میشه یا نه و اینا فقط از اطلاعات رسیده به من از یه منبع ناموثق  مرتبط با رسانه های بیگانه طراحی شده!!!

2.برگزار شدن یا نشدن کلاس های  روانشناسی کار و صنعتی2 برای من هنوز نامشخص و مجهوله ولی مثل اینکه استاد برزگر این ترم صنعتی2 رو ارائه میکنه!(تکبیر!!!)

3.زبان تخصصی رو با اسماعیلی بگیرید،رفتار رو با علیزاده،مالی رو با یحیی زاده فر و.....

4.اینجانب هیچگونه مسئولیتی در قبال این انتخاب واحد به عهده نمیگیرم و هر گلی زدین دیگه به سر خودتون زدین چون ممکنه برید تو صفحه انتخاب واحد وببینید اصلا همچین چیزایی وجود خارجی ندارن!!!

                                                                                                                                                                                   

                                                                                            سبز باشید

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:15

سلام،برنامه ای که نوشتی بد نیست،ولی فک نمیکنی که شنبه رو شلوغ کردی‏!‏

مردک تو به من اطلاعات غلط دادی!!!بگم وزارت اطلاعات به خاطر ارتباط با رسانه های بی ادب بیگانه بیاد جمعت کنه؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:51

احیانا صنعتی 2 و 3 مخصوص صنعتی ها نیست یه وقت؟؟؟؟؟؟؟ کدوم منبع موثق این آمارای سوراخ و بهت میدهههه؟؟؟؟؟

من شرمندم!!!

... چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:06

صنعتی۲!!!!!!مگه نمیدونی بازرگانی هستی؟..

ببند!!!من شرمندم!!!

L or c? چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:07

جلل خالق!!!
صنعتی 2؟!؟!
کامپیوتر؟!؟!
پس مدیریت تولید کو!؟
توسعه اقتصادی کو!؟
حاجی همه مثل خودت واحد پاس نکردن!!

تو خفه!!!
حاجی هم باباته!!!
من شرمندم!!!

علی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

هی من نمیخواستم چیزی بگم ولی انگار نمیشه!!! حاجی... خیلی دوست داشتی صنعتی بخونی؟ نه؟ تابلوئه... نگو نه... احیانا برنامرو از وبلاگ ما که کپی نکردی اینجا؟!؟!؟!؟

تو مگه میتونی حرف نزنی؟؟؟
اصلا شما مگه خودتون وبلاگ ندارین همش اینجا ولو هستین؟؟؟
هر هر هر نخند مردک ابله سرخوش!
من شرمندم!!!

یه آشنا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:52

خدای نکرده اگه مدیر بزرگی شدید این طوری مدیریت نکنید اینو میذارم به حساب کوچولو بودنت مدیر کوچولو

شما به بزرگی خودتون ببخشید مادربزرگ!!!

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17

شما هم دیگه دارید گندشو در میارین
اه ....چه قدر بچه اید !!!!!!!!!!!!!

این شما که میگید یعنی کیا؟؟؟
من شرمندم!

سعید اسدی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 http://umzst.com

سلام

اینجا نظر دادم تا شما رو به انجمن دانشجویان دانشگاه دعوت کنم
ولی فکر کنم قبلا این کار رو کرده باشم و مثل اینکه شما نخواستین که بیاین . اگه میشه این موضوع رو بخونید و جواب بدید
http://umzst.com/showthread.php?tid=247&pid=1232#pid1232

................ یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:41

بچه ها شما کی میرین دانشگاه؟
23 بهمن یا یکم؟

بحدس یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:12

دوستان میدونید که or یه گروه دیگم ارائه شد؟شنبه دوشنبه 10 تا 12.
اگه نگرفتید...تو حذف و اضافه حتما بگیرید کما اینکه اصغرنژاد درس دادنش بدرد خودش میخوره...شانس که نداریم ما...فلاح که نیست... ولی پورم که نیست...پس کی هست نمیدونم...بیچاره ما بازرگانیا... راستی شما صنعتی ها که با فلاح داشتید چطور بود؟راستی بچه ها شما از کی میرین یونی؟23ام یا نه...شنبه 30ام؟منتظر این جواب هستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:48

سلام ما یکم میریم دانشگاه امیدوارم شما هم همین کارو کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد