مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

از طرف تمامی دل شکستگان

 

خدایا دلم گرفته؛از روزگار ،از بی وفایی دنیا و بی مرامی آدم های دنیا .از رنج های دردناک که ناچارم بخاطر عدم رنج دیگران سکوت کنم . 

خدایا از زمین و زمان دلم گرفته،اما باز جای شکرش باقی است که تو هستی. خدایا دریا مواج و آسمان ابری است .انگار آنها هم با من همدردند،اما حیف ،اما حیف که من فکر می کنم آنها دل نگرانند و حتی نمی توانم برای آنها از دردهایم چیزی بگویم. 

خدایا بهار و تابستان و پاییز گذشت ،اما واقعیت آن است که پاییز عمر ما هم غروب کرد. خدایا نگذار در زمستان عمر خود تنها و غریب باشیم و هیچ همدرد و هم درکی نداشته باشیم و تا اوج غربت و تنهایی ،بیگانه تر از هر چه بیگانه یخ بزنیم.  

بندگان خدا برای تمامی دل شکستگان عالم دعا کنید.  

نظرات 4 + ارسال نظر
پادوسبان دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:49 http://www.padoosban.ir

دلت را شکسته نبینم ...
بخند خواهرم ... بخند .

جودی آبوت دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:53 http://sudi-s.blogsky.com

عاشقه قالبتم ! خیلی خوبه

اشنایی که می شناسی اش سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://iranianworld.persianblog.ir

می دانی تمام مشکلات ما از چیست ؟ تمام مشکلات ما این است که اینقدر سرمان سرگرم به زمین نگریستن می شود که یادمان می رود آسمانی هم هست . که اگر به آسمان نگاه کنیم و ببینیم چقدر در برابر عظمت های دنیا کوچکیم هیچ وقت برای چیزهای کوچک دنیا اینقدر غمگین نمی شویم . باور کن من و تو خیلی کوچکیم ، خیلی . در این کوچکی جایی برای غصه های به این بزرگی نیست . تمام دلت را خالی کن و به غیر دوست چیزی را راه نده . آن وقت با همه این خالی بودن ، با همه این سبکی به آسمان نگاه کن . سبک می شوی ، پر می کشی و راحت در تلالو ستاره هایی که هزاران هزار فرسنگ از تو فاصله دارند گم می شوی ، میان این همه شیرینی واقعا فکر می کنی جایی برای غمگینی هم باقی می ماند؟

من پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:57

بیخیال ادمای روزگار شو.که فقط رسم مردم روزگار نامردیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد