مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

صندلی داغ III

سلام به همگی

اینم سومین صندلی داغ!!!


هادی الیاسی

اهل قائمشهر

متولد شهریور 70!! بچه هم خودتی..!!

بسمه الله!

دوستان علاوه بر سوالات لطف کنید نظر  و پیشنهاد هم دارید بدید. استقبال میشه!

باطل شد

.

.

ممنون از همه نظرات خوب  و سازنده شما امیدوارم کسل کننده نبوده باشه


نفر بعدی هم خانم



ماهم سقلی

نظرات 56 + ارسال نظر
... شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:27

دوست داشتی دست و پا و ... نداشتی و بجاش قائمشهری نبودی؟؟؟


من قائمشهری نیستم
اصالتا سوادکوهیم
متولد جنوبم(چابهار)
تا ۱۰ سالگی هم کیش بودم
الن ۱۰ساله قائمشهر زندگی میکنیم
ولی اگه اونجوری حساب کنی بازم نه
قائمشهر رو عشقه...شاهی

یه کوچول مثل خودت یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

به به سلام کوچول موچول ـ خوبی؟
۱. از کدوم دختر و پسر کلاس خوشت میاد؟
۲. از کدوم استاد خوشت میاد و از کدوم استاد بدت میاد؟
۳. کدوم یک از دخترها و پسرهای کلاس رو قبول داری؟

سلام مثل خودم!!!
۱)از پسرا محمد رو نمیگم چون مثل دادشمه بجز اون از بچه های خودمون از روان خوشم میاد از نظر بچه های مدیریت از علیرضا مرادی

از دخترا هم از برام فرقی نمیکنه!

۲) از استاد دریایی خوشم میاد واز دکتر شیرخدایی هم همینطور
از رضوانی هم متنفرم!!!

۳) تو چه زمینه ای؟!
از لحاظ روابط اجتماعی محمد و خانم فتاحی
از لحاظ تیپ و لباس فکر کنم علیرضا مرادی و خانم واحدی مقدم
از لحاظ زیبایی هم نظر خواصی ندارم

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:59

شاهی چابهار سوادکوه کیش...چیه واسه خودت شهر ردیف کردی...اول اخرش واسه شاهی هستی دیگه...راستی به نکته خوبی اشاره کردی اول کار ...هنوز مونده تا بزرگ شی ...

دیگه شما به بزرگواریتون ببخشید که انقد بابام مارو اینور و اونور برد!
ایشالا این سور کش!!

مصطفی دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23

سلام.
چطوری؟حال میده یا نه؟
تا حالا چند بار عاشق شدی؟اسم همشونو بگو با رسم نمودار!
از دخترای کلاس از کی خوشت میاد؟
کمترین نمره دو ترم گذشتت چند بوده و کدوم درس؟
در آخر هم خاک تو سرت!

سلام
مرسی. نه
عاشق ۲بار- اولی اسمش گلفام بود دومی مژگان
از هیچکی
۱۰ مبانی سازمان دکتر قلی پور
مرسی

زلزله دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35

چندتا دوست دختر داری؟(نامردی نکن و اسم همه رو بگو)
قصد ازدواج داری؟
تعریفت از زندگی و مرگ چیه؟
آدم مهربونی هستی؟
چندتا دشمن داری؟
جز خودت کیو تو دنیا بیشتر دوست داری؟
نظرت درباره کاشانی پور ؟؟؟
هدفت از اومدن به دانشگاه چیه؟؟

فعلا ۱ دونه!
نه مگه مغز خر خوردم
زندگی: ساعت ها را بگذارید بخوابند.. بیهوده زیستن را نیاز به شمارش نیست
مرگ: خیلی دوس دارم تجربه کنم(البته آزمایشی)
فکر کنم باشم البته با دوستام
به تعداد دوست دخترای سابقم
پدر و ماردم
خیلی خوبه! فقط نمیدونم کی بهش زن داد!؟!؟
پول دار بشم
مرسی

بلای جون دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44

ترین های کلاس:
مهربون / خرخون / تنبل / آروم / شیطون / خوشگل / خوشتیپ / مغرور / دوست داشتنی / عاشق / با مرام/ نامرد / با ادب / پر رو / مثبت / با حال / فضول / زیرک / ساکت / پر افاده / مرموز
طفره نرو همه رو جواب بده...

محمد نیکی/نمیشناسم/بازم محمد نیکی/فرشاد/فکر کنم امید/----/برارنیا/مریم فلاح/محمد نیکی/بازدار/نداریم/رزقی/خانم فتاحی/مصطفی عضدی/فرشاد/محمد نیکزاد/واحدی/واحدی مقدم/نعمان/مریم فلاح/مریم فلاح

-تو هیچکدوم اسم خودمو نگفتم نگن ......

محمد نیکزاد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:23

اگه من از دانشگاه انصراف بدم یا بدلیلی یه مدت نباشم جای من با دختر میچرخی یا تنها میمونی؟!

فعلا انصراف بده ببینم چی میشه!

فتاحی دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:50

سلام آقای الیاسی /تو رو خدا خسته نباشید ـ یه وقت بد نگذره !!!
چه هیزم تری بهتون فروختم که میون این همه صفت نامردی ارزونیم شده.حیف تمامی چک نویسهایی که سر کلاس روش تحقیق براتون نوشتم.
برای خودم تا عمر دارم متاسف و متاثر شدم.
از قدیم میگفتن:
تو نیکی میکن و در دجله انداز/که الیاسی زند بر سرت با خاک انداز

مگه به شما گفتم نامرد؟!
شما با ادب ترین بودید!!
یه عینک بخرید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:16

اهل چت هستی؟
آی دی بده بچتیم.

آره تا دلتم بخواد آنم
sam_kian_21@y

دوست سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:31

اگه بهت بگن فقط یه روز دیگه زنده ای چیکار میکنی؟

میرم دنبال مراسم ۳وم و ۷تمم!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:58

چند تا بچه هستید ؟
معدل ترم گذشته ات چند شد ؟
از چه غذایی خوشت میاد ؟
کدوم میوه رو دوست داری؟
مادر زن رو دوست داری یا پدر زن ؟
دوست داری زنت چی کاره باشه؟

چرا خشن؟!؟!:)
-یه دونه هستم!
-دقیق نمیدونم ولی فک کنم ۱۵.۵
-کوفته تبریزی
-توت فرنگی
-مادر زن رو ترجیح میدم
-برام مهم نیست ولی همکار نباشیم

قربانی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:02

سلام-بهترین وبدترین خاطره دوران دانشجویی ات چیه؟

بهترینش آشنا شدن با بچه های گل دانشگاه بود
بد ترینشم انتخاب درس روش تحقیق با رضوانی بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:08

هادی جوووووووووووووووووون
بابا یه سال علافم کردی پی کدوم قوزمیتی رفتی ؟
با من ازدواج میکنی یا باهات ازدواج کنم؟

یکی مثل خودت!
نه مرسی هنوز جوونم و ناکام!

عضدی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:12

چراتوی کلاس میای بالا رو نگاه می کنی چشات مشکل داره یا بالای سقف خبریه؟
اصلا ازت خوشم نمیاد جوجه خروس لوس

دلیلش معنویه به تو هم ریطی نداره!!! لوووووووووووول

برعکس من از تو خوشم میاد

گیلاسی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:20

یه پیشنهاد
رو صندلی که می شینی حواست رو جمع کن شلوارتو بالا بکش .
زیرا ...
level موهات افتضاحه!

ممنون عزیزم
شلوارم مدلش اینکه باید معلووم باشه بعدشم من همیشه ته کلاس میشینم تا کسی اذیت نشه- بماند که زیرش زیر پوش دارم و چیزی معلوم نیس
منظورت از لول رو نمیدونم چیه ولی دیگه شما به بزرگواریت ببخش
میتونی منو دیدی پایین رو نگاه کنی

تب تو دارم امشب سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:27

سلام گلممممممممممممممممممممممم
سلام عزیز تر از جانم
سلام پشمالوی من
سلام فضول کلاس
ادب از که اموختی
از نیکی کلاس
یا منگوله گوش
یا پسر شجاع
هفته بعد میام دنبالت
.
.
.
.
.
.
.
.
از طرف دوست خلت ُ گربه نره .....صدام خره ........گاو نره .......
الیاسی ترم اوله


اللهم اشف کل ***خیل!!
خدا شفات بده

مهربون چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:58

علیک سلام جناب الیاسی بزرگ/
تا به حال دل کسی رو شکوندی یا کسی بوده که دلتو بشکونه؟

خودم تاحالا فکر نکنم ولی آره ۲-۳ بار دلم شکسته که خیلی زود فراموش کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01

هیچ وقت به این فکر کردی که با دوست دخترهات ازدواج کنی؟(البته در آینده ی دور .مثلا بعد از ۱۲۰)

بله
حتما این کارو میکنم ولی به شرطی که با یه دختر خوب آشنا بشم نه با اینایی که بودم

؟!؟!؟ چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04

اگه یه خواهر داشتی و اونم یه دوست پسر مثل تو داشت چه عکس العملی نشون میدادی؟

مگه من چمه؟؟
نصیحتش میکردم ولی مجبورش نمیکردم

***///*** چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12

خسته نباشی داداش_
1- از چی میترسی؟
2- از چه گلی خوشت میاد؟
3- دوست داری همسر آینده ات چه خصوصیاتی داشته باشه؟
4- انتقاد پذیر هستی؟
5- فکر میکنی در آینده چیکاره میشی؟
6- چرا زیاد با بچه های مدیریت روزانه مچ نیستی؟

۱. از سوسک
۲. مریم
۳. آدم باشه- بقیش پیش کش
۴.سعی میکنم باشم. جنبم بالاس
۵.رییس بانک
۶.نمیدونم- شاید من بدم!؟

میک میک چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:14

دوست ناباب رو چی تعریف میکنی ؟ تا بحال دوست ناباب داشتی؟

کسی که از هدفت دورت کنه
نه

علی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19

یه صفت برای هر کدوم از بچه های زیر بگو...
۱- نیکزاد
۲- رضایی
۳- عضدی
۴- حسینی
۵- اسدی
۶- یحیی پور
۷- فرزانه ابراهیمی
۸- آزیتا حسن مصفا
۹- منصوره فتاحی
۱۰- ام فروه یوسفی
۱۱- سلیمانی
۱۲-بازدار

۱.
۲. خوش برخورد
۳. رک
۴. ساده و باحال
۵. آب زیر کاه
۶.+
۷. نظری ندارم ولی فک کنم آروم
۸. سخت کوش و مصمم
۹. با ادب و سنتی
۱۰. شیطون
۱۱. روان
۱۲. خنثی

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21

از لحاظ اخلاقی به کدوم یک از بچه های کلاس نمره ی خوب میدی؟

حامد حسینی

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23

آدرس خونتون بده شاید برا امر خیر مزاحم بشیم .

خ صالحی مازندرانی- خیابان ارکیده-کوچه نوزدهم - پلاک ۱۲۴

مهدی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24

از سیاست کدوم دختر و پسر کلاس خوشت میاد؟چرا؟

پسرا از سیاست مصطفی چون رک و راست حرفشو میزنه
دخترا هم خانم واحدی مقدم چون اونم رک حرفشو میزنه

گیلاسی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03

اگه فردا صبح پاشی ببینی اون موهای خوشگلت دیگه نیستند چیکار میکنی؟
امروزم که خیلی خوشگل شده بودند.(موهاتو میگم)

کلاه گیس میزارم که از موهای خودم خوشگل تر باشه

............... چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:25


Farzane arume?????
Na baba y sheitunie k nagu v napors.
Behtarin mosaferati k rafti koja bude?

من شناختی از ایشون ندارم برخوردی هم نداشتیم!
ولی تو کلاس چون زیاد تو چشم نیستن گفتم آرومه!
رفتیم کیش دوباره! تجدید خاطرات شد خیلی حال داد

دوست چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:54

سلام نظرت رادرباره این افراد بگو:
امید رحیمی
حسن جعفری
قربانی
کفشگری

-کبریت بی خطر
-ساده
-بسیجی مخلص
-بچه درس خون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48

تا حالا شده به کسی سلام کنی اما جوابت نده ؟

آره شده جواب نده ولی سر اینکه ندیده منو یا صدام پایین بوده
ولی اونجوری تا حالا نه

از طرف یه دوست پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04

چرا یه بار تجربه نمی کنی که بزرگ رفتار کنیُ! بزرگ فکر کنی! بزرگ گام برداری!هدفای بزرگ انتخاب کنی و برای رسیدن به اونا تلاشای بزرگی کنی !!!!!!!!!!!!!!!
بچه نیستی پس چرا اینقدر بچه بازی در میاری ؟
تورو خدا اگه به این پیام می خوای نظر بدی جدی باشه و از روی عقل و منطق!!!!!!!!!!!۱

شما از کجا میدونی من هدف بزرگی ندارم؟! یا تلاش نمیکنم!؟ اتفاقا فکر کنم تو کلاسمون آرمانگرا ترین فرد خودم باشم بقیه فقط اومدن دانشگاه !

در مورد بچه بازی نمیدونم شما چه چیزی رو بچه بازی میدونید ولی اگه رفتار منو با دوستام تو دانشکاه میگید از همینجا بهتون میگم من آدم فوق راحتی هستم و برای حفظ پرستیژ و کلاسم حاضر نیستم خشک و اتو کشیده باشم مثل خیلی از بچه ها!
فک میکنی چرا فقط با محمد نیکزاد جور شدم!؟ چون اونم مثل من خیلی خاکیه و بیخیاله!
محض اطلاع شما باید بگم من تو خانوداه خیلی رسمی بزرگ شدم و تمام راه و روش های رسمی زندگی کردن رو از شما بهتر بلدم!
ولی دوس ندارم دور و وریام به هم دیگه بگن چقد خودشو میگیره!

برای آزمایش میخوای من ۱ روز کامل مثل بقیه بچه ها رفتار میکنم تا متوجه بشی!

-ولی اگه بچه بازی سر چیز دیگه ای میگی شما فقط دانشگاه منو دیدی وگرنه تو زندگی خصوصی من حضور نداری تا بتونی نظر بدی میتونی رفتار منو تو زندگی خصوصیم از محمد بپرسی
بازم ممنون از نظرت

بابا برزگ پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت شمار؛شاید فردا احساسی باشد اما ... عزیزی نباشد .

ممنون از راهنماییت!
حتما این کارو خواهم کرد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10

تا حالا شده که دوست داشته باشی با کسی حرف بزنی اما جرئتشو نداشته باشی؟اچه تیپ شخصیتی رو می پسندی ؟

نه نشده!
آدمهای خاکی و ساده و باحال که متاسفانه کم پیدا میشن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17

اگه متوجه بشی که همسر آیندت اونی نیست که نشون می ده چه حسی پیدا می کنی ؟ بفمی که قبل تو با BF چه حسی بهت دست می ده ! چند درصد احتمال می دی که دختری مه حاضر باهات دوست بشه ،طرح دوستی با کس دیگه ای رو نریخته باشه؟

خب من که گفتم قبل از اینکه باهاش ازدواج کنم ۱-۲سال باهاش دوست میمونم تا بفهمم واقعا چجوریه و لی اگه بازم نشد خب معلومه که ناراحت میشم ولی سعی میکنم درستش کنم
-هیچی. مگه خودم GF نداشتم!؟
-90%

پوریای ولی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21

میخواستم برات بمیرم ...
اما خودت می دونی که پهلوانان هرگز نمی میرند .
.
.
.
.
راستی بابا و ننت چیکارن؟

مرسی
پدرم بازنشسته نیروی هوایی ارتش
مادرمم هادی دار(خانه دار)

دیووووووووووونه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30

سلام هادی موقشنگ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه طوری ؟ بازم یه جمله ی کلیشه ای نسوختی هنوز !!!!!!!!!!!
از رفیق شفیقت نیکی جوووووووووووون چه خبر ؟ طفلکی هنوز عاشقه ؟ تو که دوست جون جونیش هستی بهت گفته کیو دوست داره؟

نه هنوز گرمم نشدم چه برسه بسوزم!
سوال پرسیدن بلد نیستید!

خوبه! یادم نمیاد آخرین بار که عاشق شد کی بود! ولی دوستان هستند که ید طولایی در عاشقی دارند!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40

تو نظراتت گفتی اگه با یه دختر خوب آشنا بشی باهاش ازدواج می کنی ؟ این دختر خوب باید چه صفاتی داشته باشه تا مورد تاییدت قرار بگیره ؟به نظرت از این دخترا تو کلاسمون پیدا میشه که نظرتو به خودش جلب کرده باشه ؟ هر چند جوابتو می دونم که پیش خودت میگی اصلا!

خب هر پسر عاقلی میره با یه دختر خوب ازدواج میکنه مگه اینکه سرش به جایی خورده باشه!
یه بار گفتم: خاکی باشه / ساده باشه/ دلنشین باشه و خودشو نگیره
مهم تر از همه بتونه با من کنار بیاد
ایول به هوشت. اصلا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48

چرا این قدر دیر جوابارو می دی ؟

تازه از خواب بیدار شدم دیر شد

تنفر جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:21

چقددوس داری ابرازکنی دوس دخترداری مثل عقده ایا فکرمیکنی دخترابهت حسودی میکنن نه جان هیچ کی ازت خوشش نمیاداخراعتمادبنفس کاذبی

دوستان پرسیدن من جواب دادم
در ضمن اعتماد به نفسم بالاست ولی کاذب نیست
لقمه اندازه دهنم بر میدارم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51

واقعا تک فرزندی؟

آره

... شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54

از کدوم نظراتی که بهت دادن خوشت اومده ؟

همه خوب بودن
ولی انتقادات رو بیشتر میپسندم چون ضعفمو متوجه میشم

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56


من چمه؟

۶ و ۸ میزنی

+++ شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06

سلام داداشی
- سن ازدواجو چه سنی می دونی؟؟؟؟؟؟؟؟
- از رشته ات راضی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- بازیگر و خواننده مورد علاقه ات؟؟؟؟؟؟

علیک
-بالای ۲۸ برا پسرا . بالای ۱۸ تا زیر ۲۴ برا دخترا
استثنا داریم اگه هم کلاسی و دانشگاهی باشی یا زیادی همدیگه رو دوس داشته باشید
-خیلی
-بازیگر: ایرانی: پرویز پرستویی و مرحوم شکیبایی
خارجی: جانی دپ و در پیت(برد پیت)
خواننده: ایرانی: یگانه و نیما علامه
خارجی : evenscance و Linkin Park

faeze شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

سلااااااااااااام.اسم دوس دخترت چیه شیطووووووووون؟؟؟؟؟؟؟

علیک
مریم خانوم

مصطفی عضدی شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:38

سلام
اول میخواستم بگم اون نظر دومی که با اسم من بود از طرف من نیست
!!!!
و حالا:
۱.تا حالا کتک خوردی؟؟؟چند بار؟
۲.اگه قرار باشه یکیو به قصد کشت بزنی کیو میزنی؟
۳.تا حالا شده گریه کنی؟واسه چی بیشتر گریه میکنی؟
۴.باحالترین تیکه ای که تاحالا توکلاس شنیدی؟
۵.بزرگترین خطای زندگیت چیه؟
۶.دوس داری کی ازت سوال بپرسه که هنوز نپرسیده؟

علیک
:)
۱)اره به تعداد شیطونیام از بابم کتک خوردم البته بچگی
۲) تو رو
۳)آخرین بارش مال قبل ترم جدید بود آهنگ توبه امیرعباس
۴)واقعا حضور ذهن ندارم
۵) دوستی با اولین دختر
۶) دوس دارم امیر رضایی و علی بازیار و حاجی بپرسن

حاجی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:31

برای اینکه دلت نشکنه میپرسم:دوست داری در آینده چیکاره بشی‌.

مرسی حاجی جون
ولی یبار گفتم دوس دارم مدیر بانک بشم

تندرشکن سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37

- بزرگترین آرزو تو زندگیت چیه؟
- اگه خدای ناکرده بعد 120 سال بچه دار شدی دوست داری اسمشونو چی بذاری؟
- اگه بهت بگن فردا رییس جمهور میشی اولین کاری که واسه جوونا میکنی چیه؟

-دیگه نیام رو صندلی داغ
-هرچی زنم بزاره ولی خودم سامان
-شغل

خوشگل و شیطون جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24

میرسی به همه سوالام جواب دادیحالا یه سوال نظرت راجع به اینا چیه(البته من هرکیو یادم بود میگم..کسی از قلم افتاد شرمنده)
۱.علی بازدار
۲امیر رضایی
۳زهرا محسنی فر
۵شبنم ابراهیمی
۶مصطفی خان عضدی
۷مازیار تلاشان
۸ماهم سقلی
۹فرزانه صبوریان
۱۰محمدرضا سلیمانی
۱۱منصوره نعیمی
۱۲نصیبه درویشی
۱۳من
۱۴تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.برو بالا اینجا خبری نیس بجه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.برو دیگه واس چی دنبالم راه افتادی...ولم کن

۱) خجالتی
۲) خوش برخورد
۳) به خدا نمیشناسمش
۵) سر به زیر
۶) رک و پر رو
۷) تپلی و باحال یه دونه باشه
۸) یه دختر خوب
۹) اینم نمیشناسم
۱۰) روان بابا
۱۱) خوش چهره و خوب سرشم تو لاک خودشه و عین شما فضول نیس
۱۲) دوست اون بالایی و فکر کنم زودرنج
۱۳)یه بیکار
۱۴) در وصف نمیگنجد

mohajer شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:57 http://riwas.blogfa.com

سلام.بچه بابلسری؟خیلی دوستت دارم بیا باهم دوست شیم.بوس

ا
بی ادب حرفای صحنه دار رو تو نامه خصوصی میزنن

عزرائیل شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:17

سام علیک

با تو کاری ندارم

شماره یا ایمیل نیکزاد رو میخام

از خودش بگیر

هم کلاسی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16

سلام یه سوال؟نظرت درمورداسدی چیه؟اصلاامکان داره دوست دختر داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟

پسر خوبیه
دوس دخترم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد