مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

دومین صندلی دااااااااااغ!!!

 

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم / از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم 

این بخت برگشته منصوره فتاحی متولد فروردین۶۹.اهل سوادکوه.فرزند سوم خانواده ۶ نفره ... . 

 

این صندلی داغم تموم شد؟؟؟ 

.  

واما نفر بعدی کسی نیست جز : 

آقای الیاسی

نظرات 42 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:28

سلاااااااااااااااااام منصوره جون
خوش اومدی به صندلی سوزان ما
سوال اول:بهترین و بدترین خصوصیتت از نظر خودت چیه؟

سلام خانم
بدترینش اینه که خیلی خودخوری میکنم -بهترینش صبرم هست

رفاقت تعطیل شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:31

سلام
اول از سوال آسون شروع میکنم.
از رشته ات راضی هستی؟؟؟؟؟؟
تعریفت از زندگی چیه؟؟؟
چقدر احساس خوشبختی می کنی ؟؟؟
امیدوارم سربلند از این صندلی بلند شی و به اون نچسبی

سلام
شرمنده میفرمایید.
-خیلی
-زندگی: زیباترین نقش های دردناک گل های یاس هست.
-اگه زیاد نباشه کم هم نیست.
-ممنون

گوگولی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:38

چقدر به جنس مخالفت اعتماد داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بستگی داره کی باشه.ولی خیلی دیر به دیگران اعتماد میکنم ...

پسر خاله شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41

بهترین جمله و شعری که خوندی چی بود؟؟؟؟
بهترین فیلم؟؟؟
خواننده و بازیگر مورد علاقه ات کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

-من اناری را کنم دانه و به خویش میگویم کاش مردم دانه های دلشان پیدا بود.
-من ندانم به نگاه تو چه رازیست نهان/که من این راز توان دیدن و گفتن نتوان
-زیادن .نمیدونم کدومش رو بگم
-مصطفی فتاحی و لهراسبی/محمد رضا فروتن و کتایون ریاحی

... شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:43

تا حالا چند تا موقعیت ......برات پیش اومده ؟

میتونم بپرسم چه موقعیتی؟!

یه عاشق شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44

عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟
تعریفت از عشق چیه ؟؟؟؟؟؟
عشق بهتره یا دوست داشتن ؟؟؟؟؟(با دلیل)

-عاشق!!!علاقه ی شدید داشتم ولی فکر نکنم بشه اسمشو عشق گذاشت!
-چیزی فراتر از هر علاقه ی بسیار
-عشق-چون ارزشش و مقامش حداقل توی ذهن من بیشتره

پرنس شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44

سلام.خوش اومدی!!!
سوال که زیاد هست بذار اول یکم برای دست گرمی چند تاشو بپرسم!
۱.خودت دوست داشتی رو صندلی بشینی؟
۲.تا حالا عاشق شدی؟(پدر و مادر و...فاکتور بگیر!)
۳.از چی بیشتر از همه میترسی؟
۴.اگه بهت بگن میتونی به انتخاب خودت بری یه رشته دیگه٬کدوم رشته رو انتخاب میکنی؟
۵.بابات چیکاره است!(کامل توضیح بده با تفسیر و رسم نمودار!)
در آخر باید یادآوری کنم که این صندلی داغه پس تمتم سعی خودت رو بکن که با صداقت کامل به سوالات جواب بدی!

سلام
ما در خدمتیم.
۱.بدم نمیومد.اما فکر نمیکردم اولین دختر باشم.
۲.علاقه ی شدید پیدا کردم اما عاشق !!! فکر نمیکنم.
۳.جز خدا از آینده
۴.معماری یا عمران
۵.بابام!!!یه کارمند ساده .اما یه اسطوره تو ذهن دخترش که همیشه صبور- دنبال روزی حلال بود و مرد بازوی خودش.
تعمیرات قطعات یدکی داره اگه بیشتر لازمه بفرمایید.
قول میدم که دروغ نگم حتی مصلحتی.حله؟؟؟

گوگولی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51

۱. نظرت در مورد روابط دختر و پسر چیه؟؟؟؟
۲. تعریفت از دوست دختر و دوست پسر؟؟؟؟
۳. بیشترین دغدغه فکریت چیه؟؟؟؟
۴. تا حالا کسی دلتو شکوند ؟؟؟؟؟(عکس العملت)
۵. تا حالا دل کسی رو شکوندی؟؟؟(عکس العملت)

۱.در چهارچوب ضوابط اخلاقی و شرعی بد نیست.
۲.لفظش برای عام خوب معنا نشده .خودم هم موندم چرا هر دختر و پسری که با هم هم کلامند رو بدین نام خطاب میکنند!
۳.ترس از آینده
۴.خیلی ها .حتی اون هایی که ازشون انتظار نداشتم . سرزنششون نکردم اما به حال خودم اشک خون ریختم و خون دل خوردم.
۵.خیلی ها بودن . اما سعی کردم دلشونو بدست بیارم.

بنده ی خدا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:55

بین بچه های کلاس شخصیت کدوماشو می پسندی؟

چند نفرند.مثلا ... .نام نمیبرم تا دلی نشکنه.

--- شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:02

سلام
لطفا خودتونو تلقین نکنید که روی این صندلی یخی میشینید در هر صورت آش کشک مدیر کوچولوه؛ بخوری پاته نخوری پاته-اعتماد به نفست خیلی بالاست البته از نوع کاذبش
اما سوال؟؟؟؟
۱- بهترین و بدترین خاطره دانشجوییت؟؟؟
۲- بزرگترین سوتی که دادی؟؟؟
۳- از کدوم درس و استاد خوشت و بدت میاد؟؟؟

وعلیک
۱. میشه نگم؟؟!!
۲.اونقدر سوتی دادم که نگو و نپرس
۳.ریاضی و آمار بهمراه اساتیدش خوشم میادو بشدت از رحمانی متنفرم. ازسازمان پولی هم بدم میاد.

قهقه شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:03

واسه چی اینقدر از خودراضی هستی؟

از خود راضی؟؟؟!!! شاید ظاهرم غلط انداز باشه یا خدای نکرده فکرتون غلط پرداز !

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:10

جواب اولت به گوگولی رو درست نمی دونم ؛من و شما مجتهد نیستیم. ولی اونقدر که از احکام و اسلام می دونم با نظری که تو دادی تناقض داره.

والله من نظر خودم رو گفتم.شاید هم حق با شما باشه!!!

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:34

سلام،امید وارم که بهتون بد نگذره!!!
۱.آدرس خونتون رو کامل بگو؟شاید یه وقت گذرمون افتاد!

۲.بخاطر چی بیشتر گریه ات میگیره؟

۳.معدل ترم و معدل کلت چند شد ؟

۴.مغرور ترین دختر و پسر کلاس؟؟؟با کلاس ترین دختر و پسر؟؟؟

۵.جذاب ترین پسر کلاس؟

۶.خجاتتی ترین پسرکلاس ؟؟؟!!!!

۷.بااخلاق ترین دختر و پسر کلاس؟؟؟؟؟باذکرنام!!!

۸.نظرت رو راجع به این ده نفر بگو،خاهشا راستشو بگو!
۱-فروه یوسفی
۲-مصطفی عضدی
۳ـنرگس جاوید
۴-واحدی مقدم
۵-مریم فلاح
۶ـامیر رضایی
۷-فرزانه ابراهیمی
۸-علی بازدار
۹-ماهم سقلی
۱۰-فرزانه صبوریان
۹.نظرت راجع به خشکه مذهبی چیه؟

به قول دوستی خدا که بد نمیده .اگه از گزند بندگان خدا در امان باشیم بد نمیگذره.
۱.دم در بده بفرماییدتو
سوادکوه-زیراب - خ خدمات.اگه شماره پلاک رو میخواهید بفرمایید.
۲.بخاطر چیزی که دلم رو آتیش میزنه یا بهتره بگم چیزی که دلمو بشکنه.
۳.فکر کنم ۱۶.۴ - کل رو هم یادم نیست.شرمنده
۴.مغرور تو جمع دخترها از نوع کاذب داریم و تو جمع پسرها کاذب نیست .شرمنده اسم نمیبرم.باکلاس ترین دختر نداریم .توجمع پسرها هم رضایی و اسدی
۵.جذاب؟؟؟!!مگه جذاب هم داریم ؟؟؟!!!
۶.اسدی(البته در ظاهر)
۷.شناختن افراد خیلی سخته و واقعا نمیدونم.
-خدا نصیب گرگ بیابون نکنه .خیلی شلوغه.البته دوست داشتنی هم هست.
۲-سخنور
۳-هم دست یوسفی
۴-نذارید بد بگم
۵-باز هم نذارید بد بگم
۶-با صداقته
۷-خوش لبخنده
۸-اعتماد به نفس کلاس زبانش همه رو کشته
۹-نظر خاصی ندارم
۱۰-باز هم نظر خاصی ندارم
۹.یعنی چی؟؟

۱-۲-۳ یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:24

اگر می تونستین کشور وشهر زندگی تونو خودتون انتخاب کنین کدوم شهر و کشور انتخاب می کردین؟(جز فعلی ها)

کشور آلمان و فرانسه/شهر :شیراز و اصفهان

یکی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:55

احساساتی ترین و حساسترین و مهربون ترین وشادترین و مغرورترین و.. دختری که که میشناسی تو کلاس کیه؟نگو خودت بعد خودت یگو. واس هر۵تا اسم بگو.اسم۵ نفرو.

-جز خودم احساسی ترین رو نمی شناسم.
حساس ترین :ماهم سقلی
مهربون ترین :نداریم
شادترین:آذر درویشی(حداقل به ظاهر)
مغرور ترین: مریم فلاح

گوگولی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:38

ترین های کلاس!!!
ساکت / خوشتیب / شیطون / دوست داشتنی / پرافاده / مثبت / مغرور / دروغگو / خرخون / تنبل / خوشگل / شلوغ / باحال / عاشق / فضول / زیرک / لطفا همه را با اسم جواب بده هیچ عذری پذیرفته نیست

اسدی(به ظاهر)/رضایی و اسدی/ یوسفی/بچه بازی های سلیمانی/ فلاح/حاجی/ فلاح/جون تو نباشه جون خودم نمیدونم /آزیتاومهدیه /
خودم/نداریم/یوسفی/ برارنیا/نیکزاد/زشت بگو کنجکاو/بازدار

آزیتا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:31

منصوره جووووووووووووووووووووووون ؛میشه بگی ملاک واسه انتخاب خرخون ترین چیه ؟ ما که مثل شما نیستیم با یه دور خوندن بفهمیم .بهتره اون کسی که ازت پرسید ادبیاتشو قوی کنه و تو هم تو انتخاب گزینه هات دقت داشته باشی.

باورت میشه سر سوال کنکور هم اینقدر فکر نکردم که سر این سوال فکر کردم باور کن درست گفتم.تازه کجا من یک دور میخونم که بفهمم.

ما چند نفر دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:38

نظر ما چند نفر اینه که وبلاگ داره به گند کشیده میشه !زود تر جمش کنید یا حداقل اسم مدیریت بازرگانی رو از روش بر دارید تا یه عده بفهمن علمی نیست.

با سلام
جوابیه این پست توسط مدیریت به شرح زیر است:
۱.اولا شما چند نفر هستید که به خودتون اجازه تحمیل عقیده میدید؟
۲.دوما دلایلتون برای این ایده متفکرانه که حاصل تفکر محیر العقول شما چند نفر طی سالیان متمادی چیه!!!!؟؟؟
۳.سوما این وبلاگ مال بچه های مدیریت بازرگانیه لازم نیست حتما علمی باشه!تصمیم اینکه چجوری باشه با اعضاست!
۴.نمیدونستم امتیاز مدیریت بازرگانی ماله شما چند نفر بی تربیته!
۵.برو خونتون اتل متل توتوله بازی کن به جای اینکه بیای اینجا من ضایعت کنم!

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:39

قبل از این که بیای دانشگاه نظرت در مورد فضای دانشگاه چی بود ؟
حالا چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی معمولی .هنوز هم همون طوره

L ya 30 دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:55

اگه بهت بگن فردا میمیری امروز ناهار چی میخوری؟!

پیتزا

رفقا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:13

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:08

چرا گرفته دلت؟ مثل آنکه تنهایی
...چقدر هم تنها

خیال می کنم دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی

دچار یعنی: عاشق

...و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی دریای بی کران باشد

درسته دلم گرفته و از اونی که فکرش رو نمیکردم دلم شکسته اما برای دل خوشی اون می خندم تا مبادا دلش آزرده بشه . در ضمن عاشق نیستم.

همکلاسی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:22

سلام.سوزیده نباشی!!!
۱.با دوستات جمع میشی بیشتر در مورد چیا صحبت میکنی ؟
۲.فک میکنی تحصیلات تو زندگی واقعن اون قدر مهم ه که رو خواسته های دیگه ت هم تاثیر بذاره ؟
۳.آرامش یعنی؟؟؟
۴.وقت دعا کردن اول کی میاد توی ذهنت؟
۵.دوست داری در اینده بچه تون به چیت افتخار کنه؟
۶.تا حالا به ازدواج فکر کردی؟

علیک.درمونده نباشی!!!
۱.گفتن نداره درباره پسرها
۲.بستگی داره . هرچیزی در جای خودش.
۳.الا بذکرالله تطمئن القلوب
۴.اونی که دلمو شکونده.
۵.مهربونیم /اعتمادم به خودش
۶.مسلما ببببببببببلللللللللللللللللللللللللللهههههه

گل پسر دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:26

سلام خوبین یه خواهش ازتون دارم تورو خدا بعد خودتون مازیار تلاشانو انتخاب کنید چون که ادعا داره میخاییم ادعاشو بخابونیم و جزغاله اش کنیم...

۱-۲-۳ دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:44

اگر ازدواج کنین
اگر با همسرتون دعواتون بشه دوست دارین همسرتون چیکار کنه؟یا شمارو با چی بزنه؟
اصلا اگر دعوا تون بشه شما چیکار می کنین؟

بابا دعوا چیه ؟ در عصر حجر زندگی نمیکنیم که ! زشته دعوا .

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:59

اگه خدا ۲۴ ساعت گناه رو آزاد کنه چیکار میکنی؟

گناه آزاد باشه و نباشه ما دروغ گفتیم و میگیم (البته مصلحتی) غیبت هم که الی ماشاالله...

[ بدون نام ] دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:02

بهترین هدیه ای که تابحال گرفتی چی بوده؟از کی؟

اگه نگرفتی بگو خودم برات بخرم

تو فکر کن من هدیه نگرفتم .به بهونه ی روزدانشجو تو برام بخر.

؟؟!! دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:30

سلام
دوسم داری؟؟!!

چون رو دست خوردی آره دوست دارم .م

مصطفی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:00

سلام
مثل اینکه هنوز خوب نسوختی!!!
البته اینم بگم که چون صندلی داغ شما تو تعطیلات افتاد مدتش تا یه هفته دیگه تمدید میشه پس خوشحال باش چون نمیذاریم نسوخته بری!
اینم سوالات:
۱.تا حالا دوست پسر داشتی؟
۲.اگه بخوای با یکی از پسرای کلاس ازدواج کنی ترجیح میدی که باشه؟
۳.معدل ترم قبلت چند شد؟نمره اصول حسابداری ۲ چند شد؟
۵.چرا پیتزایی که به من باختی رو نمیدی؟
۶.از چی بیشتر از همه تو زندگیت میترسی؟
۷.کی رو بیشتر از همه دوست داری؟
۸.میخوای در آینده چیکاره بشی؟
۹.وقت خواب دندوناتو مسواک میزنی؟
۱۰.همیشه اینقدر کتابی صحبت میکنی یا وقتی با پسرها صحبت میکنی؟
۱۱.تا حالا شده تو جنگل های پهناور سواد کوه گم بشی؟
در آخر ازت خواهش میکنم به سوالات درست جواب بده و مثل من اینقدر طفره نرو چون دیگه داره خسته کننده میشه!!!

۱.بلا به دور.نه والله
۲.بنا به آداب و رسوم اول باید پسر پیشنهاد بده پس دل بستن یا فکر کردن از طرف من در ابتدا کاری بس اشتباهه.ولی اونی که درکم کنه وخیلی از شرایط ایده آل رو داشته باشه.
۳.گفتم که ۱۶.۴/اصول هم ۱۵ یا ۱۴.۵
۴..یادت رفته خوش حواس
۵.باشه روانیم کردی.
۶.جز خدا از آینده
۷.اول خدا بعد خانوادم و خیلی ها که در گوشه ی قلبم سکنی گزیدن.
۸.هر کاری که شما گرفتید انشالله ما هم شاگردتون میشیم.
۹.صد در صد
۱۰.باورت میشه من با خانوادمم اینطور صحبت میکنم.
۱۱.مگه سوادکوه اومدی که میپرسی؟! نه ـولی اگه تنها باشم مطمئنم گم میشم.
خاطرت جمع مثل همیشه حقیقت رو گفتم.

رفاقت تعطیل چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:49

سلام علیکم و رحمة الله-خسته نباشید!!!!یه زحمتی برات داشتم لطف کن و به سوالات زیر صادقانه جواب بده!!!!
۱- چه غذایی رو خوشمزه درست می کنی ؟؟؟
۲- بهترین خاطره دانشجوییت؟؟؟
۳- از چه رنگی خوشت میاد؟؟
۴- چند بار در مواقع حساس راست یا دروغ گفتی؟؟؟
۵- تیکه کلامت چیه؟؟؟
۶- بهت بگن به گذشته ات برگرد به کدوم دوران بر می گردی؟؟(با دلیل)
۷- اگه بهت بگن یه آرزوت برآورده میشه چه آرزویی می کنی؟؟؟
۸- اگه بگن می تونی یه نفرو الان ببینی دوست داری کیو ببینی؟؟؟
۹- آخرین فیلمی سینمایی که دیدی؟؟؟
۱۰- آخرین کتابی که خوندی ؟؟؟
۱۱- بزرگترین دروغی که گفتی؟؟؟
لطفا همه سولاتو جواب بده و از کلمات میشه نگم و نمیدونم و.... استفاده نکن.ممنون

علیک سلام/
۱.هر چند آشپزیم به خوبی شما نیست اما سبزی پلو با ماهی رو خوب درست میکنم.
۲.دوم مهر امسال
۳.سبز و آبی
۴.در مواقع حساس راست میگن دروغ نمیگن بچه جون
۵.تازه ترک کردم نذار به زبون بیارم
۶.بر نمیگردم به هیچ وجه
۷.عاقبت بخیری همه
۸.بعد خواهرزاده ام اونی که همیشه خاطرش برام عزیزه
۹.والله یادم نیست.
۱۰.نگاه و نیم نگاه
۱۱.دستم رو میشه ولی بجون خودم مصلحتی بود.

مخلصتم پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:25

با کلمات زیر دو یا چند جمله بساز:
سلف-کلاس-پیتزا-کاشانی پور-شرکت-بدبختی-جان نثار-گدایی-حل تمرین-قیمه-

کاشانی پور کلاس بود. بدبختی مثل همیشه گدایی حل تمرین و فکر شرکتها بود .اما برای خوشی دلمون بجای قیمه ی سلف به پیتزایی که جان نثار به جان بگیر قول داد فکر میکردیم.

مصطفی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51

۲ مهر امسال چه خبر بوده؟؟؟

اشتباه گفتم ۲ مهر نبود .۴ مهر بود.حالا... .

[ بدون نام ] شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:59

یک ماه بعد از اومدنت به دانشگاه !!! به اولین پسری که تو کلاس نگاه کردی یا ازش خوشت اومد کی بود ؟!!!! دروغ مصلحتی هم در این مورد ممنوعه

از کسی خوشم نیومده بود .ولی اولین روز دانشگاه برای پیدا کردن کلاس استاد شیرخدایی با بازدار دنبال کلاس گشتیم.

[ بدون نام ] شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:14

[نظرت درباره ی فاطمه براری و مهدیه کفشگری چیه؟ از پسراامید رحیمی مقدم و قربانی؟

نظر خاصی ندارم.

...... دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59

نفر بعدی کیو انتخاب میکنی؟

بذار فکر کنم.اصلا دوست داری کیو انتخاب کنم؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53

تا به حال چند نفر بهت گفتن چشات خوشگله و خیلی ناز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه نگی چقدر از خود راضیه باید بگم خیلی ها. اما زیاد برام خوشایند نیست که بخاطر چشمهام مورد توجه قرار بگیرم. اما داده خدا مال بنده خدا شکر خدا

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:01

قد و وزنت ؟؟؟؟؟؟
از چه رنگی خوشت میاد ؟؟؟؟
اگه تاریخ تولدمو بگم برام کادو تولد میخری ؟؟؟؟!!!!!!

تا حالا از پسری خوشت اومده یا پسری رو دوست داشتی ؟؟ نگی استغفرالله
تا بعد ...

-قد:۱۶۲
وزن:۵۵
-قبلا گفتم .سبز و آبی
-آره .من معمولا دست ودلبازتر از این حرفهام.
-آره

یه غریبه که برات آشناست چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:01

خانم فتاحی آسمونو چه رنگی می بینی؟ زندگی چه طعمی داره؟ و کجا دستای خدا رو روی شونه هات حس میکنی؟ تا حالا خوابی دیدی که تو بیداری طلبش کنی؟ اگه چشمات قشنگه آیا طرز نگاهت به آدما هم قشنگه؟ الگوی زندگیت کیه؟ راستی جلوی خدا رو سفیدی یا. . .(جواب آخری بمونه پیش خودت. فقط خواستم از خودت بپرسی)

اول ممنون از سوالهای قشنگت.
سعی میکنم آبی مهربونی رو خوب ببینم.
میتونه قند و عسل باشه به شرطی که خودم بخوام.
همه جا .چون اون همیشه تنها کسی بود که تو رفاقت و تو معرفت برام کم نذاشت.
-خیلی زیاد
-بشدت نگاهم قشنگ تر از چشمام هست
-خیلی ها
-گویند کریم است و گنه میبخشد/گیرم که ببخشد من ز خجلت چه کنم

........................................................... چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:59

در کنار جوی آب

دیدم زنی کودک به آغوش

خواب خسته خراب گویی بود بی هوش!

بر آوردم فریاد! او ظلم هنوز زنده ی سفلگان مرده پرست است؟!

های-دلم هست پر خون دگر نمی آورد تاب زان سبب که نیست کمیاب

شاهد شکوه های روز آفتاب گریه های شب مهتاب

هیچکسی به ترحم نمیخندد

ازین جهنم عذاب چرا کسی بار سفر نمی بندد؟!

غرقم در سوالات بی جواب!

مرگ مرا دریاب.

سعی کن تا جایی که میتونی سوالات ذهنت رو پاسخ بدی. شاید کلید حل برخی از مشکلاتت رو از پاسخ به این سو الها بدست بیاری.
فکر نکنم مرگ پاسخ سوالاتت باشه.

همکلاسی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:54

سلام . زن و شوهر نمونه تا به حال دیدی ؟
از اشناهاتون کسی هست که نمونه بدونیش ؟
چه شرایطی دارن ؟
کی می خوای ازدواج کنی ؟
دوست داشتی یه چشم نداشتی ولی سوادکوهی نبودی؟
می ترسی؟
از کسی تو هم کلاسی های پسرت بدت میاد؟
قبول داری دیپلم ریاضی ها همشون خنگند؟
از پسرای شیطون بدت میاد یا اروم؟
اختلاف سنی متناسب برای ازدواج چیه ؟

سلام.
-آره دیدم ـچطور؟!
-از همه لحاظ کامل و نمونه باشه نه .اما هستند کسایی که تو خیلی از زمینه ها نمونه اند و برام الگو محسوب میشن.
-صبر ـ مهربونی ـ شادی ـ ایمان و ...
-هر وقت خدا بخواد
-مگه چه عیبی داره سوادکوهی هستم ؟خدارو شکر دو چشم دارم و سوادکوهی هستم.
-اول از خدا بعد از آینده خیلی زیاد می ترسم.
-شاید خوشم نیاد ولی بدم نمیاد .
-دستت درد نکنه .خب مستقیم میگفتی خنگم دیگه. نه .هر رشته ای برای خودش قابل احترامه.
-خیلی شیطون و خیلی آروم خوشم نمیاد .
-میگن دو تا پنج یا هفت سال. اما به شخصه معتقدم اختلاف سنی نباید خیلی زیاد باشه.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34

نظر شما در مورد حسن جعفری چیه؟
در مورد مرادپور چطور؟
به آخرت اعتقاد داری؟
نماز میخونی؟
چند سالگی میخوای ازدواج کنی؟

- نظر خاصی ندارم.
- ببخشید میتونم بپرسم این دیگه کیه؟؟؟؟!!!!!
- آره
- آره
- والله هر وقت شرایطش پیش بیاد.

امیر شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:13

با سلام.من این وبلاگ رو در حین وبگردی پیدا کردم. خیلی از نظرات و سوالا رو خونودم.اگه میشه منم چندتا سوال بپرسم؟
1.زندگی رو چه رنگی میبینی؟
2.یه ارزوی بزرگ که فکرشم نمیکنی که بتونی بهش برسی؟
3.دلت بیشتر واسه کی تنگ میشه؟
4.استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟
5.اونی که میگی دوس داری ببینیش اسمش چیه؟ لااقل اول اسمشو بگو بابا
6.تا حالا از جایی سر خوردی همه بهت بخندن؟
7.فعلا بشه دیگه کاری نداری؟
ممنون میشم جواب بدی
بای بای

سلام/بفرمایید مادر خدمتیم.
۱.آبی مهربونی
۲.آرزو دست نیافتنیه اون حاجته که بهش میرسیم.خیلی چیزها که یه حسرته تا یه آرزو.
۳.برای خیلی ها مثل اونایی که دوست دارم ببینمشون.
۴.پرسپولیسی
۵.اگه خواهرزادمو میگید؟!مهرسا
۶.آره-اتفاقا اول خودم خندیدم بعد بقیه.
۷.از اولشم ما کاری نداشتیم.فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد