مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

صندلی داغ!!!

 

 اولین نفر صندلی داغ!خودم!!!!

سلام

مثل اینکه با طناب خودم رفتم تو چاه!!!آخه چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟؟؟

باشه ما که نشستیم رو صندلی اما شماها هم باید دیر یا زود بشینید روش!!!

اینم بیوگرافیم:

من مصطفی عضدی متولد مرداد 68 ، ساکن اصفهان و فرزند چهارم خانواده!ما 6 تا بچه ایم،5 تا پسر و یه دختر!من سومین پسرم و البته شلوغ ترینشون!خواهش میکنم زیاد جیزم نکنید که گناه دارررررررررررممم!!! 

باطل شد ... 

 نفر بعد خانم فتاحی!!!خواهش میکنم بفرمایید!!!

 

از همتون برای سوالای خوبتون ممنونم!

نظرات 101 + ارسال نظر
... شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:53

ایا دوست دختر داری؟اگه داری اسمش؟

نخیر!
ببخشید شما؟؟؟

ساحل شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:56

نظدت راجع به زندگی چیه؟

زندگی قصه ی تلخی است که از آغازش
بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم

همکلاسی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:22

اگه بخوای خودتو توصیف کنی چی میگی؟؟؟
اکه بگن فقط ۱روزه دیگه زنده ای دوست داری چیکار کنی؟؟؟

منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن/منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن

میگیرم تخت میخوابم!

قاصدک شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:26

بهترین و بدترین اتفاق زتدگیت چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهترینش اومدن دانشگاه بود،مخصوصا خوابگاه!!!خیلی باحاله دیگه!

بدترینشم آشنا شدن با رحمان و مازیار بود!

گل دختر شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:44

دوست داری جای چه کسی باشی؟
بهترین و بدترین خصوصیتت رو بگو.

نمیدونم تا حالا بهش فکر نکرده بودم!مگه همین جای خودم چشه؟؟؟
بهترین خصوصیتم دل نازک بودنمه!!!
بدترینشم اینه که زود عصبانی میشم.

منصوره فتاحی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

برخلاف همه ، دوستانه اول ، سلام .
چرا مرگ؟!
چرا نا امید؟!(تو نظراتون اشاره داشتید)
واقعا هرچی بپرسن راستشو میگید؟!
من نمیتونم زیاد مثل بقیه بپرسم ،چون مطمئنم این شتریه که دم خونه ی خودم می خوابه.
امیدوارم سربلند باشید.

علیک سلام!
مرگ حقه دیگه!
سعی میکنم راستشو بگم دیگه اگه دروغ بگم که اینجا بودنم بیخوده!

مازیار شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:15

به به اقا مصصصطفی.
بللهههههههههه.
برای شروع و دست گرمی بگو ببینم نظرت در باره ی رفیق شفیق اقای رحمان عزیز چیههههه؟
اینم بگم خودشم امروز فردا که به وبلاگ سر بزنه

البته ما ارادت خاصی داریم به آقا رحمان و امیدوارم حالش زودتر خوب بشه و مشکله معده اش زودتر حل بشه!ان شاءالله!!!!
رحمان رحم کن!

احمد نجفی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:25

سلام
چقدر احتمال میدی که حقیقتو بگی؟؟؟
مغروری؟؟؟
اعتماد به نفس کاذب داری؟؟؟
کدوم همکلاسی هات دلتو شکوند؟؟؟(با ذکر نام)
دل چند تا از همکلاسی هاتو شکوندی؟؟؟(با ذکر نام)
چند بار دروغ گفتی؟؟؟
نظرت راجع به روابط دختر و پسر چیه؟؟؟
به چندتا از قول هات عمل نکردی؟؟؟
تا حالا شده نامردی کنی؟؟؟
چه چیز و چه کسی رو بیشتر از همه دوست داری؟؟؟

سلام احمد جان!
۱.احتمالا ٪۹۹ حقیقت رو میگم ممکنه یه ۸۸٪ هم دروغ بگم!
۲.بله خیلی زیاد!
۳.نه!من همیشه اهدافی رو انتخاب میکردم که در حد توانم باشه!
۴.هیچکس!من با همه خوبم یا حداقل همین فکرو میکنم!
۵.والا نمیدونم اگه کسی هست همین جا ازش معذرت میخوام!بیاره خودم براش میچسبونم!
۶.حسابش از دستم در رفته!!!
۷.خوبه من که موافقم فقط مونده اونا موافق باشن!!!
۸.یادم نمیاد ولی اگر هم بوده خیلی کم بوده!
۹.عمرا!!!من بچه پایین شهرم از این کارا تو مرام و مسلکم نیست!
۱۰.بابام

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:45

سلام آقا

تا حالا دروغ گفتی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

نگو نه که اولیشو تو نظر اولیت گفتی !!!!!!!!!

سلام!
دروغ که میگم ولی همش مصلحتیه!!!

؟؟؟ شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:42

تاحالا کتک خوردی ؟اگه خوردی از کی؟

زیاددددددددددددددد!!!تا دلت بخواد!تفریحم کتک خوردنه!!!

L ya 30 شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:17

اسم اولین دوست دخترت چی بود!؟

ها!؟

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:55

چرا اینقد به نعمان گیر میدی؟؟؟

با القاب ساختگی!!!

نعمان نبی عزیزه دله منه!کلا من با هرکی خوب باشم زیاد اذیتش میکنم!

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:58

تا حالا شده جز مافیا دروغ بگی؟؟؟

ای کم و بیش!

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:59

اگه بت ۱۰۰میلیون پول بدن باهاش چیکار میکنی؟

نمیدونم ما نسیه کار نمیکنیم اول ۱۰۰ میلیون رو بده بعد بهت میگم!

[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:02

فرض کن آینده است و الان همه چیز عالی و روبراهه ، الان دامادت رو بیشتر دوست داری یا عروست رو؟

غذا چی دوست داری؟ شکمو هستی یا نه؟
اگر الان تو مصاحبه گر بودی دوست داشتی چه کسی رو دعوت کنی و ازش سوال بپرسی؟
------------------------------------------------------------------------------

عروسم!!!
قورمه سبزی!!!عاشقشم!
آره خیلی شکموام!
آخر صندلی داغ میفهمین چون خودم باید نفر بعد رو انتخاب کنم!

رحمان یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 http://www.chemistry-engineer88.blogfa.com

یا اللللللللللله ...
سلام
من اومدم ...

نترس بابا حالم خوب شده ... هواتو دارم ... ... کاری باهات ندارم ...

بعضی وقتا فکر می کنم خیلی آدم بدی هستم ... الان که جوابهات رو خوندم همین احساس بهم دست داد ... از خودم بدم اومد ... چرا آخه ؟ ... یعنی من اینقد بدم ؟

هیچی نمی گم و میرم ...
.
.
.
ولی دلم نمیاد چیزی نپرسم و برم ... یه سوال کوچولو :
از سوسک می ترسی؟؟؟؟
( اگه نظرمو تایید نکنی یا دروغ جواب بدی به مازیار میگم اون فیلمی که از این اتاق به اون اتاق فرار می کردی از ترس اون سوسک مرده رو بذاره رو وبلاگ بچه ها دانلود کنن خودشون قضاوت کنن )

الان که فکر می کنم میبینم واقعا بدم

ای پست فطرت!!!
من همه چیزو تکذیب میکنم!
اون فیلم هم که ساختگیه!!!اون سوسکه هم زنده بود!!!

...... یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:34

بدترین جایی که ضایع شدی؟

والا اینقدر ضایع شدم برام عادی شده!یادم نیست!

...... یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:35

اگه قرار باشه یکیو تو دانشگاه بزنی کیو میزنی؟ چطوری میزنیش؟

ای بابا من کلا به خشونت اعتقادی ندارم!من به گفتمان معتقدم و فکر میکنم دیگه زمان دعوا تموم شده.ما متمدنیم!!!

خانومی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

شبا قبل خواب به چی فکر میکنی؟؟؟

به خیلی چیزا!همشو بگم؟کلا به چیزی فکر میکنم که بهم آرامش بده تا خوابم بگیره!

خانومی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:40

مراحل استفاده از شلوار برا اصفهونی ها:۱شلوار...۲زیرشلواری..۳شلوارک...۴شورت...۵دستمال سفره...۶دم کنی....۷دستمال توالت.....
واقعا اینجوریه/؟

آره دقیقا!

خانومیی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:42

بدترین جایی که تاحالا ضایع شدی و بزرگترین سوتی که دادی چی بود؟

یه چی دیگه....تاحالا شده تو کلاس فخاری .........بیاد نتونی برری بیرون و بترکی

یادم نیست!
حالا چرا تو کلاس فخاری؟؟؟نه بابا دیگه شوخی نیست که،پا میشم میرم!

خانومی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:44

فک میکنی چقد خوشت‍یبی؟؟؟؟؟/

خوشتیپ!!!دقیقا چیزی که فکر میکنم اینه که اصلا خوشتیپ نیستم!!

مازیار یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

مصطفی تکذیب می کنی؟ها!! بیا باصلح و صفا پیش بریم.وگرنه... مسئلتم: 2) اگر یک روزی بفهمی اون دختری که دوستش داری جز تو با چند نفر دیگه هم هست چه کار می کنی؟ 2)اگر تو با چند تا دختر باشی بعد اونی که دوستت داره بفهمه جز با اون با چند نفر دیگه هم هستی انتظار داری چیکار کنه؟

دو تا سوال ۲ داری!اول دومی رو بگم یا دومی رو اول بگم؟؟؟
۲.میکشمش!!!
۲.انتظار دارم که درکم کنه و اونها رو هم قبول کنه!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:21

نظرت رو راجع به ۱۰ تا از دختر و پسر های کلاس با ذکر نام بگو .

من سر جمع ۱۰ تا از بچه های کلاس رو نمیشناسم!!!
نظرم هم نگم بهتره باعث دلخوری میشه!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:44

اسم خواهرزاده یابرادرزاده اگراحیانا دارید؟

نه!متاسفانه من نه عمو هستم نه دایی!!!

گل پسر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:30

سلام داش چیو تکذیب میکنی من خودم ترسوندمت
یه سوال دارم اگه بخوای تو کلاستون کسیوبکشی کیارومیکشی یه مذکر یه مونث لازم نیست بگی من با کسی سو تفاهم ندارم.

ای بابا شماها چقدر خشن هستید!
از پسرا نعمان و چون ضعیف کش نیستم از دخترا کسیو نمیکشم!!!

گل پسر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

از کدوم بازیگر ایرانی و خارجی زن و مرد خوشتون میاد و نظرتون در مورد این کلمه ها چیه
لاست:
مافیا:
یادمه جوان بودیم:
رئیس:
سوسک:
و آرزوتون چیه؟
و می خواهید زن آیندتون چه خصوصیتی داشته باشه؟
و بهترین رفقات کیان؟؟ هرچند تا دوست داری بنویس...

پرویز پرستویی،تام هنکس!از زنا هم خوشم نمیاد کلا!!!
لاست=ممد رجبلو
مافیا=رئیس
یادمه جوان بودیم=ممد رجبلو و علی نویری و ...
رئیس=مافیا(خیلی دوست خوبیه رئیس،یادش بخیر)
سوسک=دهنتونو سرویس میکنم!
بمیرم از دسته شما خلاص بشم!
من از زنه آیندم خیلی انتظارات دارم واسه همینم زن نمیگیرم که راحت باشم!
اووووووه!!!خیلی میشه که!!!حضورا بیا همشونو واست میگم!

جیگرکی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:00

در شدید ترین حالت عصبانیتت چه عکس العملی نشون میدی؟

نمیدونم!!!فریاد میزنم!

*** یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:09

قد و وزنت چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۷۸و وزنم ۶۳ کیلو!!!بالا نیاری شما!!!

؟؟!! یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:53

سلام.
منو دوست داری؟؟!!

سلام
جاااااااااان!!؟؟

علی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:23

راستی آق مصطفی میتونم آدرس خونتونو بپرسم ؟
دقیق بگو شاید گذر بچه ها به اصفهون افتاد و قصد مزاحمت داشته باشن.
مبادا آدرس ندی و بگن اصفهونی ها... .

ای بابا!!!
قلم کاغذتو آماده کن!
اصفهان-خ مطهری ..... ببخشید گوشیم زنگ خورد بعدا مبام بهت میگم!!!

آسمان دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:29

بهترین مطلب وبلاگ؟
بهترین فیلمی که دیدی؟
به نظرت بدترین خصلتی که یه انسان داره چیه؟

ما اینقدر مطلب داشتیم که من همشو نخوندم و نمیتونم انتخاب کنم ولی کلا از مطالب فردا خوشم میاد چون روح لطیفی داره!
بهترین فیلمی که دیدم!!!شاید گناه اصلی باشه،نمیدونم!
بدترین خصلتی که یه آدم میتونه داشته باشه از نظر من نداشتن عشقه!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:40

چند بار کچل کردی ؟؟؟!!!!!

اگه صبح تو خوابگاه بیدار شی و ببینی کچل شدی چه حسی بهت دست میده!!!!!!!

دو بار سرمو با تیغ تراشیدم!!!
احساسه راحتی میکنم چون صبح ها میتونم ۱۰ دقیقه بیشتر بخوابم!

نیلوفر آبی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:40

یه جمله بساز که همه کلمات زیر توش باشه.جمله معنادار باشه.[:S005:
خوشگل
پول
دکتر شمس
عینک
صفحه کلید
غذای سلف

من دارم با صفحه کلید اینجا مینویسم و به غذای سلف فکر میکنم و پول ندارم که کارتمو شارژ کنم ولی دکتر شمس با اون عینک و شکمش داره یه غذای خوشگل میخوره!

مارال دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:41

تا حالا گریه ات گرفت؟
بخاطر چی بیشتر گریه ات میگیره؟
وفتی گریه ات گرفت چیکار میکنی؟

بله!
بیشتر موقع دیدن فیلم بود مثلا وقتی داشتم مصائب مسیح رو میدیدم اشکم قطع نمیشد!
خوب وقتی گریه ام بگیره گریه میکنم مگه شما کاره دیگه ای میکنید؟؟؟تو شهر ما که اینطوری بود!!!

احمد نجفی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:48

سلام
امیدوارم رو صندلی داغ داغون نشی
۱. ادعات زیاده؟؟؟
۲. دوست داری همه جا خودی نشون بدی؟؟؟
۳. از محیط دانشگاه و رشته ات خوشت میاد؟؟؟
۴. دوست داری از حقیقت ها که برات تلخه فرار کنی؟؟؟
۵. زمانی که تو زندگی کم میاری عکس العملت چیه؟؟؟
۶. اگه خدای نکرده مدیر بشی با افراد شرکتت چطور برخورد میکنی؟؟؟
۷. چه انتظار از افراد مخصوصا دوستات و همکلاسیات داری ؟؟؟
۸. اگه در حقت نامردی کردن عکس العملت چیه؟می بخشی یا یه جایی تلافی میکنی؟؟؟
۹. هدفت از تشکیل صندلی داغ چی بود؟؟؟
۱۰. عشق بهتره یا دوست داشتن؟؟؟(با دلیل)
۱۱. احساساتی هستی؟؟؟
۱۲. از یکی خوشت نیاد عکس العملت چه جوریه؟؟؟
۱۳. تا حالا شده احساس پوچی و بی خود بون داشته باشی ؟؟؟(چیطور خودتو قانع می کردی؟
۱۴. از کدوم استاد خوشت و بدت میاد؟؟؟
۱۵. کدوم درسو بیشتر دوست داری؟؟؟
۱۶. کینه ای هستی؟؟؟
یه کم واقع بینانه تر جواب بده آخه دروغات ضایع است به نظر من با دروغ صندلی داغ از جذابیت میفته
در آخر آرزوی سلامتی براتون دارم- التماس دعا

احمد چه خبرا؟؟؟
۱.ای تا جایی که زورم برسه ادعا میکنم نه بیشتر!
۲.ای بدم نمیاد همه فن حریف باشم!
۳.از دانشگاه آره ولی رشته نه!
۴.نه!
۵.گوشه گیر میشم و کمتر صحبت میکنم!
۶.من کلا آدم دیکتاتوری هستم!
۷.که آدم باشن!!!
۸.اعتقاد دارم که شیرینی که در انتقام هست در بخشش نیست!!!
۹.اینکه ملت دست از سر کچلم بردارن!
۱۰.هر کدومش در جای خودش مقدسه!!
۱۱.خیلی خیلی خیلی!!!
۱۲.هیجی!سعی میکنم باهاش ارتباط نداشته باشم!
۱۳.آره!هیچوقت قانع نشدم که آدم به درد بخوری هستم!
۱۴.فخاری رو دوست دارم و از رحمانی متنفرم!
۱۵.اصول حسابداری
۱۶.نه از کسی کینه به دل نمیگیرم سعی میکنم تمامه حسابامو تسویه کنم که کینه نمونه!
برو بینیم بابا!!!محتاجیم به دعا!!!

!!!!!!!! دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:19

اگه بچه های کلاس (بر فرض محال) بخوان بهت هدیه بدن چی دوست داری؟

ای بابا شرمنده نکنید تو رو خدا!!!
من که توقع ندارم اما حالا که اسرار میکنید دیگه...!!!
هر چی فکر میکنم چیزی به مغزم خطور نمیکنه!!!هرچی دوست دارین بگیرین!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:24

طرفدار کدوم تیم هستی؟(فوتبال)خارجی و ایرانی
به نظرت شیطون ترین پسر و دختر کلاس کیه؟

من اهل فوتبال نیستم ولی طرفداره پرسپولیسم اونم دو آتیشه!!!
شیطون ترین پسر نعمانه و شیطون ترین دختر هم یوسفی!

----------- دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:59

اهل چت کردن هستی؟

نه با غریبه ها نمیچتم!!!با فامیل یا خونواده یا دوستام وقتی که دورم ازشون!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:03

اگه قرار باشه با یکی از دخترای کلاس ازدواج کنی دوست داری اون کی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال خیلی سختیه!از یکی خوشم میاد ولی بهتره که نگم!!!

امیر دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:19

سلام من اومدم!!! امیدوارم که تا حالا زیاد بهت سخت نگذشته باشه!
۱-نظرت راجع به مخفی کاری چیه؟

۲-بهترین دوستت تو دانشگاه و اصفهان؟(میخام که اسماشونو بگی)

۳-عشق رو تو یه جمله معنی کن؟

۴-یه خاطره خوب از کلاس؟

۵-دستور طبخ ماکارونی رو بلدی؟ ( اگه نه چرا؟)

۶-دوران بچگی دوس داشتی چه کاره شی؟؟!!

۷-تو بزن بزن و دعوا شیر هستی یا روباه؟

فعلا واسه امروز کافیه

سلام.نه زیاد سخت نیست جالب هم شده برام!
۱.کاره خیلی بدیه!
۲.تو دانشگاه خیلی هستن ولی تو اصفهان ۴ تا دوست فابریک دارم که اسماشون محمد،مهدی،رضا و محسن!!!
۳.علاقه شدید قلبی!
4.مگه خاطره خوبم داشتیم!؟
5.آره بابا یه روز قبل از اینکه بیام بابلسر یاد گرفتم!!!
6.میخواستم نظامی بشم.
7. روباه!آخه یه روز یه روباهه از جلو یه شیرو یه پلنگ رد شد و گفت....

حواریون نعمان دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:32

سلام آقا مصطفی خوبی؟خیلی چاکریما.می شه امشب یک کوچولو بیای ۵۱۰؟کارت داریییییییییییم.یه چند تا سوال هست که باید حضورییییییییی بپرسیم.می شه؟ساعت ۹.می تونی بیای؟
دوشنبه ساعت ۹ شب منتظرتیم.

جاااااااان!؟
شما همونایید که عکستونو تو وبلاگ زدن!!؟
به خدا من بیگناهم!نعمان باهاتون تماس گرفته؟

گوجه دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:49 http://www.chemistry-engineer88.blogfa.com

نظرت راجع به زندگی چیه؟؟؟

چیزه خوبیه اگه میشه یکم وقتشو بیشتر کنید.زمان پخشش هم یکم دیره ما از سر کار میایم خسته میشیم خوابمون میگیره!

*** دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:59

صندلیت حسابی داغ شده
یه وقت نسوزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کرم دارم!!!

۰۹۱۱ سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:48

تا حالا شده که نماز صبح رو ترک کرده باشی؟
یا بهتره بگم : اهل نماز هستی؟
نظرت راجع به آخرت چیه؟

بچه که بودم نماز میخوندم!!!
قبول دارم و میدونم که جام ته جهنمه!

گل پسر سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:39

سلام هنوز نسوختی داداشم یا نیمه پخته ای.. نمیزاری سوالاتی که دلمون میخاد بپرسم هم به مرام دوستی و هم به مرام تجدید نظر
کدوم شهرو تو ایران و خارج دوست داری؟
از کدوم حیوان خوشت میاد؟(حتما سوسکه من جوابمو میدونم ).
از کدوم ماشین خوشت میاد و بهترین خاطره ی خوابگاه امسال و پارسال؟

سلام
ای بابا ضایع نکن دیگه!
کرج و اصفهان!
از شیر خوشم میاد
۲۰۶!
بهترین خاطره ی پارسال اون مافیای تاریخی بود و بهترین خاطره ی امسال هم آخرین مافیا با رئیس بود!

م.ش سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:30

ساکت ترین/خوشتیپ ترین / خوشکل ترین/ پر افاده ترین/ دوست داشتنی ترین/ مثبت ترین/ دروغگو / شلوغ ترین / مغرور ترین/ دختر و پسر کلاس .لطفا رک جواب بده.نگونمیدونم دلخوری میشه

خیلی ها ساکتن/اسماعیل اسدی/اسماعیل اسدی/مریم فلاح/نداریم/یاسر یحیی پور/نمیدونم/یوسفی/خودم/خوبه؟؟؟؟عواقبش با خودت!

علی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:07

سلام جیگر
چرا آدرس رو نصفه گفتی .من اصفهانم.سر خ مطهری هم از هرکی می پرسم مصطفی را می شناسی ؟ـمیگه: نه!
۱.گفتی دوست دختر نداری حالا بگو ببینم دوست پسر چندتا دختری؟
۲.حالا اگه بر فرض محال قرار باشه به کسی کادو بدی چی کادو میدی؟
۳.واقعا تو کلاس دختری هست که تو ازش خوشت بیاد یا یه چیزی پروندی؟(آخه اصلا بهت نمیاد از دخترای کلاس خوشت بیاد)
۴.اون دختر میدونه که تو ازش خوشت میاد؟

حالا میام بهت میگم!!!
۱.ای بابا آخه چه گیری دادین شما!!!این کف دست اگه مو داره بکن؟؟؟
۲.باید ببینم طرفم چجور آدمیه؟چیزی میدم که خوشش بیاد و البته پولم برسه!!!
۳.آره بابا هست.به جونه خودم!
۴.بله فکر کنم بدونه!شایدم ندونه!

احمد نجفی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:38

سلام
خبرا که فعلا دست شماست
۱. منظورت از آدم باشن بچه ها و دوستات چیه؟؟؟
۲. اگه بگن یکی از بزرگترین آرزوهات برآورده میشه چه آرزویی میکنی؟؟؟
۳. تعریفت از خوشبختی چیه؟؟؟
۴. اگه بهت بگن یه جایی غیر از اصفهان رو برای زندگی انتخاب کنی کدوم استان رو انتخاب می کنی؟؟؟
۵. از چه اسم دختر و پسر خوشت میاد؟؟؟
۶. اگه اسم مستعار بچه ها که ازت سوال می پرسن لو بره دیدگاهت نسبت بهشون عوض میشه؟؟؟
۷. تا حالا شده برا کسی فداکاری کنی؟؟؟خودخواهی؟؟؟
۸. از مرگ می ترسی ؟؟؟
۹. نظرت راجع به کسی که دوست دختر و دوست پسر داره چیه؟؟؟
۱۰. کجا رو برا سفر دوست داری؟؟؟
۱۱. انتقاد پذیری؟؟؟
امیدوارم شماره آتش نشانی رو فراموش نکرده باشی البته آتش نشانی بابلسر وقتی میرسه که کار از کار گذشته واقعا براتون متاسفم

علیک سلام
احمد پیر شدی چقدر؟قبلا سوالات باحالتر بود!
۱.یعنی مثل آدم رفتار کنن دیگه!خودشونو از بقیه بالاتر نبینن،سلام کنن و...
2.پولدار بشم!
3.خوشبختی یعنی رسیدن به آرامش درونی!
4.کرج!
5.کوروش-آناهیتا
6.نه واسم فرقی نمیکنه!
7.فقط واسه کسایی که دوسشون دارم/نه نیستم
8.نه ابدا!!!
9.نظر خاصی ندارم!!!چیزه عجیبی نیست!
10.کلا از سفر خوشم میاد!جاش اصلا مهم نیست
11.خیلی خیلی خیلی کم!

زلزله سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:42

آروم ترین دختر وپسر کلاس کیه؟؟؟

امیر رضایی/زهرا محسنی فر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد