مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

فقط کافیه با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

با مادر زنت مشکل داری؟

با پسر همسایه درگیر شدی؟

کارفرماهات پولتونو نمیدن؟

پروژه هاتون پول نمیشه؟

می خوای از همکلاسیای سابقت انتقام بگیری؟

حس میکنی حقتو خوردن؟

پاداش نگرفتی؟

از افزایش حقوقت ناراضی هستی؟

چک برگشتی داری؟

اصلا فرقی نمیکنه. فقط کافیه یه تماس با ما بگیرید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


 

نظرات 27 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:36

این که گوشه نشسته خودتی؟؟؟

آره خب مگه عکسی که انداختیمو یادت رفته.من و مازیار و رحمان و ارشاد و تو و امیر.
خودت که دیگه یادته.پایین سمت راست

آسمان دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09

اگه دلمو شکستند چی...؟!

هیچ اشکالی نداره فقط کافیه تماس بگیرید با ابزارآلاتی و سفارش چسب رازی بدید

ساحل دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:10

برای نمره گرفتن از استاد هم میشه ؟

صد در صد.ما برای ارائه هر نوع خدماتی آماده ایم.

نه بابا!!! دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:46

اگه دلتو شکستن به خودم بگو تا بکشمش!!!
اینم شمارمه
..... ۰۹۳۷۲۶۲
زنگ بزن بقیشو بهت بگم!

گل پسر سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:20

سلام مصطفی خودت کدومی ؟ ارشاد کدومه بقیه فامیلاتو با ما آشنا کن دیگه
خدمت آسمون بیا به خودم بگو حالشو بگیرم.
خدمت ساحل برا نمره این چیزا کار ساز نیست یه چیز دیگه میخاد.

امیر سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:26

سلام فردا جون من حالا تازه فهمیدم که مصطفی عضدی بیخود بهت نمیگفت غول کوچولو... نگو قبلا فامیلاتو دیده بود!!!

امیر تو دیگه چرا؟؟؟

ماهم سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:02

یا خدااا...اینا دیگه کین!!!

قربانی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:21

این عکس ها واقعی هست یافوتوشاپ. آدرس بده ما باهاشون کار داریم!!!!!!!!!

یه آشنا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:10

از شلوارشون معلومه اینا کردن؟؟!!
یه سوال شلوار کردی به کمربند نیاز داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب آشنا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:40

اگه شلوارش از نوع تمام جافی باشه میخاد هرچند بعضیا به نیم جافی هم کمربند میبندن و اینکه در کل بسته به هیبت و سلیقه!!!

یه کرد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:54

نه دوست عزیز شلوار کردی نیازی به کمربند نداره وشلوار کردی همیشه نشان کرد بودن نیست
کرد ها نشانه های دیگه ای هم دارن
از جمله مهربونی ومهمون نوازی و...

یه آشنا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:53

آخه غیر از کرد ها چه کسی تو جامعه شلوار کردی می پوشه؟! در ضمن اکثر کردها در عین مهربون بودن خشن نیز هستن.

یه کرد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:51

مواظب حرف زدنتون باشید دارید توهین میکنید در ضمن خیلی ها شلوار کردی می پوشن می تونی امار بگیری

یه .... چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:05

آخه چرا ناراحت میشی منظور بدی نداشتم شما باید به اصالتتون افتخار کنید نه این که یه نفر در مورد شما نظر بده دعواش کنید. این کارا رو میکنید که بهتون میگن خشن!!!منطقی باشید.در ضمن یادتون باشه حقیقت اکثر اوقات تلخه

یه کرد یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:42

من منطقیم شما منتقی تونو درست کنید اگه یه ذره احترام گذاشتن رویادگرفته باشید اینطوری حرف نمیزنی در ضمن من نمیدونم این کردها چه هیزم تری به شما فروختن که اینقدر ازشون بد میگین فکر کنم شما حتی توی عمرتون با یه کرد هم حرف نزدید برای همین هم شما اونارو نمی شناسید خواهش میکنم لحن تونو در ست کنید واینقدر توهین نکنید ومن به اصالتم افتخار میکنم که یه کرد غیورم اگه من هم به شما توهین میکردم طبیعتا واکنش شما همین بود

یه---- دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:39

من اصلا قصد جسارت نداشتم. اتفاقا هم اتاقیم کردهست و من هم خیلی خیلی دوستش دارم در هر صورت اگه باعث ناراحتیتون شدم معذرت می خوام .راستش می خواستم کردها رو بیشتر بشناسم که الحمدلله شناختم .غیرتتونو عشقه

یه کرد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:37

خواهش میکنم

فردا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:45

چه صحنه با شکوهی.چقدر قشنگ تموم شد

دریا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:17

جون من می تونین آمارشونو به من بدین می خوام حال یکی و بگیرم

همون دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:20

آمار کیو می خوای ؟بگو من واست پیدا میکنم!

یه کرد شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:24

امار کسایی که شلوار کردی می پوشن؟

همون دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29

خودت کردی و از من آمار می خوای وقتی آمار گرفتی خودتو هم حساب کن. عجب آدمایی هستین دست هر چی ترکو از پشت بستین

بسه دیگه بابا...برید تو یه پست دیگه دعوا کنید.اینجا مگه محل چته؟؟؟

یه کرد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:23

جواب همون:برات متاسفم که ادب نداری وبی فرهنگ هستی

یه کرد پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:07

در ضمن جناب همون اصلا کی باشما بود من با دریا بود فقط بی زحمت لحنتو درست کن چون خیلی بی تربیتی...

ناشناس شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:13

همون دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:51

آخه تقصیر خودته . عجب آمار هایی از آدم میخوای!!!در ضمن من همون دریام البته از نوع مدیترانش

همون دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55

آخه تقصیر خودته!عجب آمارهایی می خوای!!در ضمن من همون دریام البته از نوع مدیترانش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد