مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

بالهای گمشده

پرنده بر شانه های انسان نشست . انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت : اما من درخت نیستم . تو نمی توانی روی شانه من آشیانه بسازی . پرنده گفت : من فرق درخت ها و آدمها را خوب می دانم اما گاهی پرنده ها و آدمها را اشتباه می گیرم . انسان خندید و به نظرش این خنده دارترین اشتباه ممکن بود .
پرنده گفت : راستی چرا پر زدن را کنار گذاشتی ؟ انسان منظور پرنده را نفهمید اما باز هم خندید . پرنده گفت : نمی دانی توی آسمان چقدر جای تو خالی است . انسان دیگر نخندید . انگار ته ته خاطراتش چیزی را به یاد آورد . چیزی که نمی دانست چیست . شاید یک آبی دور – یک اوج دوست داشتنی .
پرنده گفت : غیر از تو پرنده های دیگری را نیز می شناسم که پر زدن از یادشان رفته است . درست است که پرواز برای یک پرنده ضرورت است اما اگر تمرین نکند فراموش می شود .
پرنده این را گفت و پر زد . انسان رد پرنده را دنبال کرد تا اینکه چشمش به یک آبی بزرگ افتاد و به یاد آورد روزی نام این آبی بزرگ بالای سرش آسمان بود و چیزی شبیه دلتنگی توی دلش موج زد .
آنوقت خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت و گفت : " یادت می آید ؟ تو را با دو بال و دو پا آفریده بودم ؟ زمین و آسمان هر دو برای تو بود .اما تو آسمان را ندیدی . راستی عزیزم بالهایت را کجا جا گذاشتی ؟ " انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد . آنوقت رو به خدا کرد و گریست

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47

سلام،بازم مثل همیشه مطلبتون قشنگ بود!

L ya 30 یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07


نکته اخلاقیش چی بود!؟

L ya 30 یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08

به هر حال زیبا بود

فردا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:18

خیلی قشنگ بود دریا جون.خیلی.
نکته اخلاقیشم فراوون بود.مرسی

کاتارا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:32

منم اسمونم رو از یاد بردم حالا هم بال پروازی ندارم کاش خدا بالامو دوباره بهم میداد. دریا منم دلم گرفته . دلم اسمون میخواد.

ماهم دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:40

زیبا بود و دلنشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد