مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

تبریک!!!

سلام   

از آنجایی که سر مدیر وبلاگ و بقیه دوستان شلوغه!!!!من به نوبه خودم و بقیه دوستان  

روز دختر را به همه دختران مخصوصا همکلاسی هام تبریک میگم. 

 

 

                                                                      به قول جناب مدیر:

                                                                                               سبز باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:48

سلام
واقعا معذرت میخوام و ازتون ممنونم که یاد آوری کردید
من هم این روز رو به تمام دخترهای کلاس تبریک میگم!سلام
واقعا معذرت میخوام و ازتون ممنونم که یاد آوری کردید
من هم این روز رو به تمام دخترهای کلاس تبریک میگم!

خواهش می کنم هدف اصلا عذرخواهی نبود و از شما و بقیه دوستان هم ممنونم

امیر یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:52

سلام،من هم این روز رو به شما و بقیه آبجى خانم هاى کلاس تبریک میگم.

L ya 30 یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09

مصطفی منظورش تو بودیا!!!
چون من که سرم خلوته!!

مازیار یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:31

منم به همه دخترای وبلاگ و ... تبریک میگم.
راستی یه سوال ماکه روز دختر داریم روز پسر هم داریم؟؟؟؟؟

فردا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:21

من از طرف دخترا ممنونم.فک کنم حواسشون نیست.

کاتارا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:34

منم به همه دخترا خانوما مخصوصا مدیریتیها تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد