مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

 

 شاید ان روز که سهراب نوشت زندگی باید کرد/  خبری از دل پر درد گل یاس نداشت 

      

باید این گونه نوشت  /    هر چه هستی چه شقایق باشی چه گل پیچکو یاس زندگی اجباریست

نظرات 6 + ارسال نظر
L ya 30 چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33


بله!

ماهم چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05

یکم طولانی تر از این بود!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07

برگ گل با آن لطافت آبی از گل می خورد

مصطفی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:20

زندگی قصه ی تلخی است که از آغازش
بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم

فردا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:20

زندگی زندان زیر ظرف شویی خوابگاه نوابه..من خودم دیدم.بقیه هر چی که دیدن فقط یه خوابه..زندگی خوردن قرمه است توی سلف و بس...گاهی هم کوبیده و قیمه می خوریم و یه نوشابه....

کاتارا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

ازیتا جان یادت باشه زندگی اجبار نیست داستان زندگی من و تو و ماست که باید باهم انرا زیبا بیافرینیم پس خلق زیبایی ها نمیتواند اجبار و زشت باشد . اندره چه زیبا میگوید کاش عظمت در نگاه تو باشد نه به ان چیزی که به ان مینگری . پس زشتیها و تلخیها گناه ماست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد