مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

سلام بر مدیر کوچولوها 

چه خبر؟ 

امیدوارم حال همه شما خوب باشه 

یه گله از شماها دارم  

چرا اینقدر کم کارین؟ نمیدونم چرا ولی اینو میدونم این وبلاگ برای خودمونه(دانشجویان شخیص و وزینو... مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران) انتظار ندارین کسی از بیرون مطلب بذاره! نمیخواد مطلب های سنگین بزارین من حرف دلتونو میخوام  

گل سرخ و سفیدو ارغوانی                    فراموشم نکن تا میتوانی

نظرات 4 + ارسال نظر
شریعت نبوی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:01 http://www.aqaed12.mihanblog.com/

سلام خوبی بامطلب جدیدی بروزم

وبلاگ حقوقی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:01 http://hoqooqi.blogsky.com

من از این جور وبلاگ ها که به صورت دانشــــــــــــجویی زده میشه خیلی خوشم میاد !! واستون آرزوی موفقیت میکنم !! امیدوارم تو کار و درستون هم موفق باشین !! من رو هم دعا کنید

کبریت پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:00

مصراع دومش یه چیزه دیگه بودا!

زشت بود اسلامی سانسورش کردم

حامد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04

سلام محمد جون،میگم منظورت از حرف دلتون چیه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد