مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

دوست داشتن

آه چه حالتی دارد! نه به وصف می­آید و نه  به فهم! دوست داشتن چه قدرتی دارد، در خویشاوندی و صمیمیت راستین چه نیروی معجزه گر خدایی نهفته است. چه لذتی است اینجا در "خود را نادیده گرفتن " در "خود را لقمه لقمه کردن" و به دهان دوست دادن که بجود و بجود و بجود و طعم و عصاره­اش را بمکد و تفاله­اش را بر خاک بریزد و این خود بهترین زندگی کردن است! و اینها و اینگونه نعمت­ها را همه از او دارم! من کی با این حالات آشنا بودم؟ کودک را، پدرش، مادرش می­زند و او به گریه می­افتد و از درد فریاد می­کشد، اما چه می­کند؟ با چهره برافروخته و چشمانی سرخ و گونه­های خیس از اشک، خود را به دامن مادرش یا پدرش، همان که آزارش داده است می­افکند.            

نظرات 3 + ارسال نظر
Amir سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:04

Slm,vaqean 2st dashtan cheqad ziba bid!
Eshq cheqad kara vatune anjam vade
Dar kol eshq kheili chiz khubi bid,ama havaseta jam vakon gereftaresh navashi

مصطفی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09

سلام
متن خیلی جالب و عمیقیه.
خودت نوشتی؟

آره خودم نوشتم.خیلی قشنگ بود نه؟

مصطفی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06

آره خیلی جالبه!
شما که دستی تو نوشتن دارین حتما از این استعدادتون استفاده کنید!

شوخی کردم.
نوشته دکتر شریعتیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد