مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

سلام بچه ها 

یه سوال؟ 

شماها از کی میخواین برین سر کلاس؟؟؟؟ 

از سوم مهر؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
کربیت جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:21

من از شنبه!!
لووول
موهامو هنو کوتاه نکردم

منظورت همین فرداست؟

محمد نیکزاد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:29

man ta 31 nemitunam biam . bezarin az hafte bad shanbe biaym akhe terme yeki nistim ke ruze aval biaym

امیر جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:13

سلام،من که 3 مهر اونجام،اما کلاس...!
بستگى داره به اینکه بقیه بروبچ بیاین یا نه؟!
راستى خودت چى؟ کى میرى؟
یه سوال...
با اینکه همه بچه ها با اسم خودشون میان رو وب، تو هنوز با اسم مستعار میاى؟!

سلام
منم ۳ مهر میام
با اسم مستعار نیومدم اسم خودمه.شاید با اسم کوچیک نمیشناسی
افسانه سیفی

رضا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:16

من تازه قبول شدم ترم 1 هستم 3مهر بیام خوبه؟
البته با اجازه قدیمیا و مت بالاها
ما هنوز آش خوریم

jomong سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:33

بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا . . .

رضا جون حالا تند تند و بدون مکث تکرارش کن اگه تونستی بیای بیا !!

بر و بچ من میگم 3 مهر بیایم اما کلاس بیخیال !!!!

بریم . . . کنار دریا مارو بگیرن !!!

مصطفی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06

سلام
ما که ۲۷ شهریور اومدیم!!!
جاتون خالی کلی خوش گذشت و با عزیزان حراست جلسات معارفه خیلی دوستانه برگزار شد و دیشبم اولین مافیای خوابگاه توی ترم جدید برگزار شد!

امیر چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45

سلام خانم سیفی امیدوارم که سال تحصیلی خوبی رو آغاز کرده باشین،راستش من هنوز متاسفانه قیافتا شما رو نمیشناسم،واسه همین ازتون میخام که یه جورایی اگر که امکانش بود شما زمینه آشنایی رو فراهم کنید،چون که هدف از تاسیس این وبلاگ هم ایجاد همین آشنایی ها و سبکتر کردن جو کلاس بوده و این حالا بستگی به شما داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد