مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

اگر نتوانید ریسک کنید نمی توانید رشد کنید!!!

خرچنگ دریایی لاک ضخیمی بر پشت دارد که اندامش را

محافظت می کند. این جانور با داشتن این لاک که جسمش را

محبوس کرده است نمی تواند رشد کند. تنها با دور انداختن این

لاک است که می تواند رشد کند و بزرگترشود. وقتی خرچنگ

دریایی لاکش را از خودش جدا می کند در حقیقت سپر بلای خود

 را از دست می دهد و آسیب پذیر می شود. زیرا تا وقتی که لاک

تازه ای بر پشتش نروید پوستی نازک وصورتی اندامش را می

پوشاند که قدرت حفظ او را در برخورد با تخته سنگها و در

برابر جانوران دیگر ندارد. او به خاطر رشد بیشتر مایل است

زندگی اش را به خطر بیندازد.

نتیجه :

 اگر نتوانید ریسک کنید نمی توانید رشد کنید. اگر نتوانید رشد

 کنید نمی توانید بهترین باشید. اگر نتوانید بهترین باشید نمی

توانید شاد باشید و اگر نتوانید شاد باشید چه چیزدیگری مهم

است ؟

(( دیوید ویسکات ))

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:37 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

به من ربطی نداااااااااااره!!!!برو به مدیر بگو!!!
مگه من نگفتم تبلیغات نبینم اینجاااا؟؟؟؟؟ تو آدرس همین یه وبلاگ و داری؟؟؟؟

مصطفی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:11

آذر جان این پیام ها خودکار میاد الکی جوابشو نده!

من که به اندازه شما اینارو بلد نیستم.فقط یه کم دعواش کردم که روحیم عوض شه!!!ولی انگار روحیه شمام عوض شده ها شما که مدیری همه چی بلدی باش صحبت کن دم پر من نیاد اعصابم مگسیه!!!!

jomong سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:08

سلام ، چطوری آذر خانم !!!

کم نمیاری !!! ؟؟؟؟؟

قلتکه هنوز خراب نشده ؟؟؟!!!

بترس از روزی که بلدوزور ماهم راه بیفته

مدیر 4کریم . کم نیار تا بلدوزوره راه بیفته تو میتونی

علیک سلام جومونگ خان.ممنون.خوبیم به لطف شما!!
به نکته جالبی اشاره کردی اتفاقا!پیدات نبود گفتم حتمی قلتکت شیکسته روت نمیشه بیای.میگم یه وقت رودرواسی نکنیا!!!اگه مشکلی واس قلتکت پیش اومده بهم بگو من چند تا زاپاس دارم.بهت قرض میدم تا تراکتورتو تحویل بگیری
بعدشم من و مدیر تو صلحیم نیاز به تراکتور تو نی.(البت اگه مدیر خان دست نکنه تو یادداشتام.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد