مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

یه آهنگ قشنگ و تاثیر گذار

سلام به همگی

حتما در جریان زلزله هاییتی بودید ما یه مدت قبله

بعد از اون ماجرا یه گروهی به نام linkin park که سابقا آهنگ های سبک هارد راک رو میخوند یه آهنگی زده که توش اوج هنر نمایی وکالشون !!
اول خواستم لینک آهنگ صوتی رو فقط بزارم ولی دلم نیومد از تصویرش محروم بشید

فوق العادست!!!
این فرمت mp4 با حجم 12.5 mb

برای کسایی که سرعت نتشون بالاست


اینم فرمت 3gp با حجم 8mb

برای کسایی که سرعت معمولی دارند


من صوتی این آهنگ رو همون اوایل انتشار گوش کرده بودم ولی تصوریش تازه بدستم رسید

امیدوارم خوشتون بیاد!!
فوق العادست

نظرات 5 + ارسال نظر
jomong شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:30

سلام هادی الیاسی :

قراره تمامیه بچه ها از این به بعد با اسم خودشون تو وب بیان

تو هم بهتره از این به بعد همین کارو کنی

در ضمن مطالبت خیلی باحاله

سوتی ناب این نظر رو هم یادگاری داشته باش

به امید دیدار

آیناز یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:33

سلام.هر کاری کردم دانلود نشد.چرا؟

ببین سایت مدیا فایر اینجوری
وقتی رو لینک زدی تو صفحه لود میکنه برای دانلود بعد ۲-۳ دقیقه مینویسه click here to download
بعدشم دانلود میشه
پیشنهاد میکنم از موزیلا استفاده کنید

آیناز یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:27

مرسی بابت راهنماییت.ولی دانلود نشد.شاید ایراد از سیستم من باشه.

افسانه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:54

خیلی قشنگ بود آهنگش
ممنون

faride دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:53

سلام آهنگ خیلی قشنگی بود. میسی کبریییییییییییییت

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد