مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

درد و دل با خدا و پاسخ اون به نجواهام :

خدایا:

 

گفتم : خسته ام

گفتی :

لَا تَقْنَطُوا مِن رَحْمَةِ اللَّهِ

از رحمت خدا نا امید نشید (زمر/53)

 

گفتم : هیشکی نمی دونه تو دل من چی میگذره

گفتی :

أَنَّ اللّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ

  خدا حائل است بین انسان و قلبش (انفال/24)

 

گفتم :  غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی:

وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ

ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق/16)

 

گفتم : ولی انگار اصلا" منو فراموش کردی!

گفتی :

فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ

مرا یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152)

 

گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟

گفتی :

وَمَا یُدْرِیکَ لَعَلَّ السَّاعَةَ تَکُونُ قَرِیبًا

تو چه میدونی شاید وقتش نزدیک باشه (احزاب/63)

 

گفتم : تو بزرگی و نزدیک بودنت ، برای منه کوچیک خیلی دوره ! تا اون

موقع چیکار کنم ؟

گفتی :

وَاتَّبِعْ مَا یُوحَى إِلَیْکَ وَاصْبِرْ حَتَّىَ یَحْکُمَ اللّهُ

کارائی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109)

 

گفتم : خیلی خونسردی ! تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و

ظرف صبرم کوچیک..... یه اشاره کنی تمومه !

گفتی :

عَسَى أَن تُحِبُّواْ شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ

شاید چیزی که تو دوست داری ، به صلاحت نباشه (بقره/216)

 

گفتم :

أَنَاْ عَبْدُک الضَعیف و الذَلیل ...

اصلا" چطور دلت میآد ؟

گفتی :

إِنَّ اللّهَ بِالنَّاسِ لَرَؤُوفٌ رَّحِیمٌ

خدا نسبت به همه ی مردم – نسبت به همه- مهربونه (بقره /143)

 

گفتم :  دلم گرفته

گفتی :

بِفَضْلِ اللّهِ وَبِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِکَ فَلْیَفْرَحُواْ

(مردم به چی دل خوش کردن ؟) باید به فضل و رحمت خدا شاد بود(یونس/58)

 

گفتم : راست میگید اصلا" بی خیال ! توکلت علی الله

گفتی :

إِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ

خدا اونائی رو که توکل میکنن دوست داره (آل عمران/159)

 

گفتم : خیلی چاکریم! ولی اینبار ، انگار...

گفتی :

حواست رو خوب جمع کن ! یادت باشه که :

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَعْبُدُاللَّهَ عَلَى حَرْفٍ فَإِنْ أَصَابَهُ خَیْرٌ

 

اطْمَأَنَّ بِهِ وَإِنْ أَصَابَتْهُ فِتْنَةٌ انقَلَبَ عَلَى وَجْهِهِ

 

خَسِرَالدُّنْیَاوَالْآخِرَةَ

بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت میکنن. اگه خیری بهشون

 

برسه ، آرامش پیدا می کنن و اگه بخاطر امتحان شدن بلائی

 

سرشون بیاد رو گردون میشن.

بعد به این نتیجه رسیدم که :

اللهم غیر سو ء حالنا بحسن حالک

نظرات 2 + ارسال نظر
معراج پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:28 http://rapcode.blogfa.com/

سلام دوست گلم من مدیر وبلاگ رپ کد هستم واقعا وبلاگ شما عالی هستش حال کردم اگر میشه به من هم سر بزن نامرد نباش دوستم ازت خواهش میکنم از کد اهنگ های وبلاگ ما استفاده کن[نیشخند][چشمک]
چاکرتم از کد اهنگ استفاده کن به وبت میاد

کربیت پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33

اینایی که نوشتی از کجا آوردی!؟!؟
عربی؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد