مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

ای که بر ما بگذری دامن کشان از سر اخلاص مطلب را بخوان

سلام 

 

           دیگه اون روی سگه منو بالا آوردید!آخه من از دست شما کجا فرار کنم؟شماها خیره سرتون فردا میخواین مدیر(!)بشین؟هنوز بلد نیستین تو یه اجتماع کوچیک ظاهر بشین!شما از کجا اومدین؟مریخ؟زبون ما رو میفهمین؟اصلا زبون سرتون میشه؟؟؟ما چیمون از بچه های زبان و حقوق و معماری و ...کمتره؟؟؟اگه همین وضعیت بخواد ادامه پیدا کنه باید فاتحه ی این کلاسو خوند!کلاسی که همه عینه خاله زنکا بشینن پشت سره هم حرف بزنن،جایه موندن نیست.اگه جرات دارین بیاین تو همین وبلاگ حرفاتونو بزنین!هیچ سانسور و فیلتری هم نیست(به شرط اینکه فحش های زشت ندین!!!).بیاین بشینیم سنگامونو وا بکنیم!ببینیم چرا به خون هم هلاکین؟؟؟بییییییییاییییییییییین!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
faeze یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:48

سلام پرنس جان این ایمیل جدید منه.
faeze7570@yahoo.com babay.

سلام عزیزم.فرم رو برات فرستادم.اگه تو inboxنبودتوspam رو نگاه کن که با عنوانdo_not_reply_blogsk...a برات اومده که باید طبق دستور العمل فعالش کنی.بعدش زحمت بکش به صندوق من تو وبلاگ نامه بده و خودتو معرفی کن چون اگه از بچه های مدیریت نباشی شرمندت میشم و مجبورم عضویتت رو لغو کنم!

آیناز یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:10

سلام پرنس.من به تمام دوستام آدرس وبلاگ رو دادم اما انگار بچه ها سر نمیزنن.من بازهم بهشون یاداوری میکنم.
من چند بار بهت ایمیل زدم ولی جوابی دریافت نکردم. همچنان
منتظرم.

سلام عزیزم.من ایمیلمو چک کردم چیزی نبود!!!
prince_of_blood2002 این ایمیله منه!آیناز جان سعی کن همه بچه ها ایمیلاشونو واسه عضویت با اسمشون واسم بفرستن که فرم رو براشون ارسال کنم.بازم ممنون.

آیناز سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:08

سلام برنامه ی دروس ترم جدید رو سایت هستش.

امیر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:47

سلام پرنس جان اندازه وبلاگ خیلی سنگین شده؛بهتر نیست مطالبو آرشیوبندی کنی؟!

سلام علیکم.ان شاءالله اگه اینdial up با سرعته لاک پشتش اجازه بده.حتما!!!!

faeze چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:49

سلام پرنس جان خوبی . امیدوارم بروبچ مدیریت بیشتر به این وبلاگ بیان ازوی موفقیت برای شماااااااا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد