مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــدیر کوچولو

وبلاگ دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

کبریت برگشت

سام علک به همگی!!!




یه چندتا جمله مینویسم از من نشنیده بگیرید!!


دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد
روزگار غریبی ست نازنین
روزگار غریبی ست نازنین
و عشق را کنار تیرک راه بند تازیانه میزنند
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
روزگار غریبی ست نازنین
روزگار غریبی ست نازنین
و در این بن بست کج و پیچ سرما
آتش را به سوخت وار سرود و شعر فروزان میدارند
به اندیشیدن خطر مکن روزگار غریبی ست
آن که بر در میکوبد شباهنگام به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای بر آن نهان باشد
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای بر آن نهان باشد
روزگار غریبی ست نازنین
روزگار غریبی ست نازنین
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
آنک قصابانند بر گذرگاه ها مستقر
با کنده و ساتوری خون آلود
و تبسم را بر لبها جراحی میکنند و ترانه را بر دهان
کباب قناری بر آتش سوسن و یاس
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
ابلیس پیروز مست
سور عزای ما را بر سفره نشسته است
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
*روزگار غریبیست نازنین*
*احمد شاملو*

--------------------------------------------------------------

انسان دردمند میروید از چکاد
مغرور و سر بلند
آغوش میگشاید در قلب آسمان
تا مثل یک درخت
پر گردد از شکوفه ی سرخ ستارگان
*سعید سلطان پور*
*هابیلی که بدست قابیل کشته شد*


کبریت رو حال کردی؟!؟!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
امین دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:45 http://filmkutah.blogsky.com

سلام خوبی؟ خوبم!
ترکوندی ها! عجب وبلاگه شاخی داری!
یه سر بیای وبلاگه من خیلی خوشحال میشم!
کانت یادت نره ها! بوس بوس بابای

حاجی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00

اینها رو ننویس حسن خطرناکه حسنــــــــ کـــــــبریت ـــخیلی خطرداره حسن. مخصوصا اونهایی که روش نوشته کبریت بی خطر.

faeze پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:35

سلام چیطورین خوبین خوشین سلامتین بابا باریک خوشم اومد تنها تنها دیگه مارم خبر میکردین منم دارم وب درست میکنم حتما از وب شما استفاده میکنم . من 13 سالمه عاشقتونیم بای بای

faeze جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:28

سام علیک به همگی حاجی سلام امین سیللام باکسی hello

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد